L3BIH REL̷A TIDAK BERLAK0N DARIPADA MEMBUK̷A TUDUNG TEGAS PELAKON MIA SARA NASUHA.

Lebih Rela Tidak Berlak0n Daripada Membuka Tudung Tegas Pelakon Mia S̷ara Nasuha.

Baru-baru ini hangat diperkatakan apabila pelakon, Mia Sara Nasuha mendedahkan masih ada syarikat produksi memintanya untuk membuka t6dung sedangkan dia sud̷ah pun brhijab sejak lima tahun lalu.

Baru-baru ini, ketika dijemput menerusi program di TV Al-Hijrah, Mia tampil mendedahkan bahawa perkara tersebut sudah beberapa kali berlaku sejak dia mula berhijab lagi. Lebih mengejutkan, 90 peratus syarikat produksi Muslim memintanya untuk membuka tudung.

“Sejujurnya, selama dekat lima tahun saya bertudung, 90 peratus orang yang suruh saya buka tudung adalah Muslim.

“Masa itu saya tersinggung. Awak (produksi) Muslim dan awak tahu bukan tidak tahu. Tapi tetap suruh macam itu juga. Bagi saya ia sangat tidak menghormati,” katanya.

Mia brkata isu tersebut sudah lama dipendamnya dan dia perlu mempertahankan diri serta ramai lagi artis lain yang senasib dengannya.

“Saya rsa sy prlu prtahank̷an diri sy d̷an orng Islam yng lain. Sbb itu sy buat kputus̷an utk brckap tnt̷ang p3rkara ini. Sy thu rmai lagi artis l̷ain yng kna ttapi msih tid̷ak brsu̷ara t3ntang b3nda̷aini,” katanya.

Terdahulu, gadis berusia 16 tahun itu berkata ramai yang menyangka dia sudah tidak aktif berlakon tetapi s3ben̷arnya dia trpaksa mn0lak bnyk twaran. Tg̷asnya, dia lebih rela tidak berlakon daripada membuka tudung.

Sumber:rotikaya Via Kl Menjerit via mediaportal.com

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "L3BIH REL̷A TIDAK BERLAK0N DARIPADA MEMBUK̷A TUDUNG TEGAS PELAKON MIA SARA NASUHA."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*