Bukti prs̷ahabatan tig̷a d3k̷ad, Ini yng dilakukan 0leh Yus0f H̷asl̷am utk S̷arjan Misai bu̷at ramai yng kgum

Si̷̷apa yang tidak mnget̷ahui drama kepolisan, Gerak Khas terbitan Skop Production yang telah memasuki siri ke-19 sejak ditayangkan pada 1999, yang disiarkan di TV 2 sentiasa mendapat tempat di hati para penonton setianya.

Pada yang mengikuti drama tersebut, pasti sudah mengenali dengan watak Sarjan Hisham atau lebih dikenali dengan gelaran Sarjan Misai yang dilakon oleh pel̷ak0n A Gal̷ak.

B̷aru-baru ini, satu berita s3dih dimaklumkan mengenai A Galak apabila beliau dikhabarkan telah dikejar ke hospital kerana diser4ng sakit angin ahmar.

Yusof H̷aslam t̷anggung kos perubatan

Penerbit Skop Pr0duction, Datuk Yusof Haslam, s3telah m3ngetahui berita mengenai pelakon veteran t3rsebut, p3nerbit itu memaklumkan bahawa pihaknya mahu membiayai kesemua kos perubatan A Galak.

B3rs̷ahabat baik dah seperti keluarga

M3nurut Datok Yusof Haslam, pelakon itu sudah dianggap seperti ahli keluarganya sendiri setelah hampir tiga dekat mereka menjadi sahabat dan sama-sama menjayankan drama bersiri Gerak Khas.

D̷ah ada perkembangan p0sitif

Mklumat t3rbaru, dif̷ahamkan kini pelakon A Galak atau nama sebenarnya Zakaria Ahmad kini sudah menunjukkan tindak balas positif, namun menurut d0ktor m3merlukan masa yang lama untuk kembali pulih sepenuhnya.

Sem0ga S̷arjan Misai kembali sihat sperti sediakala, pasti masih ada p3minat G3r̷ak Khas yang merindukan p3nampilan tegas beliau dlm r̷ancangan popular itu.

Sumber : BH via Citer maya

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Bukti prs̷ahabatan tig̷a d3k̷ad, Ini yng dilakukan 0leh Yus0f H̷asl̷am utk S̷arjan Misai bu̷at ramai yng kgum"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*