“Yang 2 D0s Sahaja Boleh Masuk..” -Gelagat Comel Mak Masuk Bilik Anak Nak Beli ‘Jajan’ Buat Netizen Tersenyum

Sudah menjadi kebiasaan apabila kita hendak membeli barang2 makanan ataupun barang keperluan, biasanya kita akan membeli di kedai runcit atau pasaraya tetapi lain pula yang terjadi apabila kita boleh membeli di rumah sahaja.

Seperti pelik kan, itu lah yang terjadi kepada seorang gadis apabila keluarga beliau membeli barang makanan di biliknya.

Sebuah video yang berdurasi beberapa puluh saat itu memaparkan seorang wanita yang dipanggil ibu datang ke biliknya bersama beberapa ringgit duit RM1. Macam lawak pun ada ibu kita datang membeli barangan dalam bilik kita.

Pada mulanya kita semua menganggap bahawa ibunya itu berkunjung ke biliknya sahaja tetapi sebaliknya ibunya itu membeli 1 bungkus kekacang.

Video:

@az.bouquet

sekejap mak , sekejap kakak masuk bilik🥲 #fypシ

♬ Funny pops by recorder and xylophone – Illmatic Sound

Bilik dia macam kedai runcit rupanya, banyak makanan disusun dengan rapi di atas sebuah rak. Tak sangka makanan boleh disusun begitu dalam bilik kan. Agaknya kalau mimpi tengah malam kenyang agaknya. Hihihi.

Komen Netizen :

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Tiktok via mediamalaysia

Be the first to comment on "“Yang 2 D0s Sahaja Boleh Masuk..” -Gelagat Comel Mak Masuk Bilik Anak Nak Beli ‘Jajan’ Buat Netizen Tersenyum"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*