Hasrat PuIang Ke Kmpng Tldak Ksmpaian, Ptugas Hspital MninggaI, Myvi Terjvnam Dlm G4ung.

 

 

 

Rantau Panjang : Seorang lelaki yang juga seorang petugas di Hspital Pulau Pinang diIaporkan hiIang pada 05 Julai lalu setelah keluar dari rumah sewanya lebih kurang jam 2 petang dipercayai untuk pulang ke kampungnya di Pasir Mas Kelantan.

Namun sehingga pagi ini 07 Julai tldak diketahui kemana perginya Abdullah Taifur, ini meres.ahkan adiknya Syukrey Ziyus yang memu.at naik ke$ kehiIangan abangnya dilaman sosi4lnya hari ini.

Mohon bntuan Sain sain FB, kalu ado sapo sapo ternampok kreto myvi kuning no plat DCH 2567 mitok toIong royak deh.

Ni abg abe namo Abdullah Taifur Iost contact selepas dio kato nok balik kg pada hari ahad 4hb 7, Last seen wasap dio 5hb 7 isnin pada jam 7mlm.

Dio balik dari Pulau Pinang sapa hari ni takdok kaba brito, Rep0rt poIis buat doh td, Call doh spital pulau pinang tempat dio kijo tp dpt makIumat bhwa dio meme ambik cuti, takdok di tempat dio kijo.

Jadi besar kemungkinan dio balik kg, mohon bantuan orang ramai hok mano lalu ikut laluan pulau pinang-kelantan tu tlg tengok2 etek tepi tepi jale takvt takvt kreto r0sak ko gapo, ni gmbr tuan dan kereto hok dio naik – Syukrey Ziyus.

 

Namun petang tadi satu makluman penemuan sebuah kereta jenis Perodua Myvi berwarna kuning bersama satu myat di dalam ga.ung dekat slmpang tiga Kuala Kwong, Rantau Panjang pada hari ini.

Menurut sumber awal, kenderaan tersebut sebelum itu dipercayai terba.bas sebelum disedari oleh orang awam pada hari ini.

 

Penemuan jsad dan kereta itu memang sahlah Abdullah Taifur yang diIaporkan hiIang dan perkara ini disahkan oleh adik arwh yang memaklumkan sememangnya itulah jsad abangnya.

Jnazah akan dikebvmikan malam ini selepas solat isyak di kg halaman kg G.ertak Iembu salor Pasir Mas, sama sama doakan untuk arwh, hasratnya untuk sampai kampung halaman tldak kesampaian. Al fatihah.

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : mt

Be the first to comment on "Hasrat PuIang Ke Kmpng Tldak Ksmpaian, Ptugas Hspital MninggaI, Myvi Terjvnam Dlm G4ung."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*