Netizen minta buat drama kembar, lelaki iras Aedy Ashraf tak henti2 cvri tumpuan ramai

Aedy Ashraf merupakan antara pelakon kanak-kanak yang sudah berusia 28 tahun sekarang ini, beliau memulakan kerjaya sebagai seorang pelakon di usia yang masih kecil lagi dan sejak kecil beliau sudah membintangi filem dan drama tempatan.

Sejak membintangi filem yang mencetuskan fenomena sekitar tahun 2006 berjudul Tentang Bulan, sehingga kini beliau dikenali ramai dan membuatkan namanya sehingga dikenali sehingga pada hari ini.

Sejak akhir-akhir ini namanya dikaitkan dengan seorang jejaka yang mempunyai rupa paras persis dirinya yang mencvri tumpuan pengguna media sosial. Sebuah video yang diambil memperlihatkan “kembarnya” itu sedang menikm4ti makanan di sebuah restoran.

Lebih menarik lagi ada juga yang teringin mereka dipertemukan manakala melihatkan persamaan antara Aedy Ashraf dengan lelaki ini menyebabkan ada yang meminta agar mereka disatukan dalam drama yang ada watak kembar.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siaran dikongsi oleh Hot FM 🇲🇾 (@hotfm976)

Bila menjengah ke ruangan komen pula, netizen bagaimanapun mempunyai pendapat yang sama iaitu senyuman dan wajah mereka memang persis dan sewajarnya boleh diambil untuk menjadi watak kembar kepada Aedy Ashraf.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Instagram hotfm976

Be the first to comment on "Netizen minta buat drama kembar, lelaki iras Aedy Ashraf tak henti2 cvri tumpuan ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*