“Awalnya Meng4ndung!” – Isteri Ayie Floor88 Terima Komen Sinis Bunt1ng PeIamin..

Berita bunt1ng pel4min dan keh4milan isteri vokalis kumpulan Floor88, Ayie iaitu Tasha Awie mengund4ng pelbagai reaksi daripada peminat dan netizen.

Namun disebalik perkhabaran gembira itu, ada juga suara sumb4ng mempersoalkan mengenai usia k4ndungan dan tempoh perkahwinan pasangan ini yang baru memasuki dua bulan.

Tidak berkecil hati dengan pertanyaan sensit1f itu, Tasha atau nama sebenar Nur Natasha Ahmad Nawawi, 22, meng4kui sudah terbiasa dengan pelbagai k0men daripada netizen.

Lebih-lebih lagi dia memahami kedudukan suaminya yang merupakan seorang selebriti dan dikenali ramai.

“Sejujurnya tak ambil hati pun baca komen netizen itu sebab dah biasa tengok komen-komen neg4tif macam tu.

“Cuma kalau melibatkan isv keluarga yang tak boleh dipertimbangkan baru la saya akan buat sesuatu.

“Tak apa la saya m4afkan mereka yang tulis komen neg4tif macam tu. Hidup kena tenang-tenang sahaja, apabila doa yang buruk-buruk t4kut benda tu akan berbal1k pada orang yang cakap tu,” katanya.

Sebelum itu, menerusi Instastory Tasha memberitahu dia menerima banyak pertanyaan netizen mengenai keh4milannya yang kini berusia sembilan minggu.

“(Ramai tanya) eh awalnya meng4ndung? Ini semua rezeki Allah bagi pada saya dan saya pun tak sangka secepat ini. Mungkin sebab svbur?

“Masa nikah sampai hari kelima saya per1od (datang ha1d) dan rezeki yang kita dapat ni tak patut dipertik4ikan. Sentiasalah bersyukur.

“Terima kasih semua atas ucapan dan doa kalian semua. Doa yang baik-baik, InsyaAllah doa baik itu akan kembali kepada anda juga,” ujarnya.

Pada Khamis lalu, Ayie berkongsi berita gembira keh4milan isterinya itu selepas dua bulan mendirikan rumah tangga.

Ayie memaklumkan Tasha sudah h4mil sembilan minggu dan teruja kerana bakal bergelar bapa muda.

Ayie atau nama sebenar Nik Fadlee Elhamshah, 24, berkahwin dengan Tasha pada 21 Oktober lalu.

Sekadar informasi, bunt1ng pel4min merupakan istilah yang digunakan kepada wanita yang h4mil sejurus selepas perkahwinan dan usia k4ndungan lebih lama dari tempoh perkahwinan itu.

Dalam sudut perubatan, dokt0r akan mengira usia k4ndungan dari tarikh hari pertama seseorang wanita datang haid serta last menstru4l per1od (LMP) dan bukannya tempoh hubungan kel4min dilakukan.

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : mStar

Be the first to comment on "“Awalnya Meng4ndung!” – Isteri Ayie Floor88 Terima Komen Sinis Bunt1ng PeIamin.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*