‘Abang Viva’ Cepat2 Nak T4matkan ‘Live’ Bila Ramai Bagi Gift , Tak Percaya Tiktok Boleh Buat Duit

 

 

Populariti yang diperoleh Abang Viva atau nama sebenarnya Azwan Omar dalam sekelip mata disebabkan kerja ikhlas yang dilakukan untuk membantu mangsa-mangsa banjir benar-benar mengejutkan empunya badan.

Walaupun dia tidak mengharapkan apa-apa penghargaan, namun ramai yang terharu dengan keprihatinan yang ditunjukan sehingga mendapat pujian rakyat Malaysia.

Buat live di TikTok

Selepas mempunyai sedikit waktu rehat setelah berhari-hari membantu orang awam, Abang Viva telah berkesempatan membuat live di aplikasi TikTok yang baru dibuat olehnya.

Dia juga masih ‘pening’ untuk membalas segala mesej yang diterima sejak viral tempoh hari.

Terbaru semalam Abang Viva pertama kali muncul menerusi satu sesi live di TikTok. Difahamkan, pemuda tersebut baru sahaja membuka akaun. Paling tidak disangka-sangka, sambutannya cukup menggalakkan apabila menerima tontonan lebih 2 juta views. Malah ruangan komen juga dipenuhi dengan kata-kata positif kepada jejaka bernama Azwan Omar itu.

Video 1 :

Video 2

 

Terus nak end live sebab dapat duit

Dalam pada berinteraksi dengan warganet, ada diantara pengguna Tiktok telah membantu Abang Viva dengan mengajarnya mendapatkan coin yang boleh ditukar kepada duit jika membuat live di TikTok.

Apa yang membuatkan ramai terhibur adalah tindakannya yang segera mahu mengakhiri live tersebut kerana hendak mendapatkan duit seperti yang dikatakan pengguna TikTok tersebut.

Sewaktu live tersebut masih berlangsung, cukup ramai sekali pengguna TikTok yang lain menghadiahkan ‘gift‘ kepada lelaki berkenaan. Walau bagaimanapun, Abang Viva terus terkejut dan tidak percaya apabila diterangkan ‘hadiah’ yang diterima boleh ditukar kepada duit. Pemuda tersebut juga jelas masih tidak faham akan sistem aplikasi berkenaan.

Video 3 :

 

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen memuji ketulusan dan juga sikap humble yang dimiliki pemuda tersebut. Dalam pada itu, mereka juga terhibur apabila melihat Abang Viva terus ingin menghentikan live apabila mengetahui sesi itu boleh bertukar menjadi duit.

 

Sumber:TikTok _rizz_, afnannazli & araz

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : dnq.pw

Be the first to comment on "‘Abang Viva’ Cepat2 Nak T4matkan ‘Live’ Bila Ramai Bagi Gift , Tak Percaya Tiktok Boleh Buat Duit"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*