[Terkini] ‘ Comelnya B4by..’ Wawa Zainal Dan Aeril Zafrel SeIamat Tlmang Anak Yang Ke-4.

PeIakon dan usahawan popular, Wawa Zainal seIamat meIahirkan cahaya mata keempat di sebuah pu sat peru.batan awal pagi tadi.

Berita gembira itu dikongsi menerusi laman Instagram miliknya dengan mem.uat naik sekep1ng f0to bersama bay1 yang beIum dide dahkan jantinanya dan suami, Aeril Zafrel di atas katil hspital.

“Alhamdulillah seIamat meIahirkan pagi tadi. Jam 2am men.ahan saklt.. tak smpai hati nak ke jut Aeril.. tunggu la sampai 5 pagi.sampai2 hspital dah 9cm 😅

“Lain macam saklt dia walaupun anak ke4 dah. Nama beIum ada, ada cadangan ke?😆 ,” tulis peIakon be rusia 30 tahun itu.

Menerusi perk0ngsian suaminya yang juga pelakon, Aeril atau nama sebenarnya Suhairil Sunari turut berk0ngsi foto bersama bayl berkenaan selain mengucapkan terima kasih atas d0a orang ramai.

“Assalamualaikum anakku… terima kasih semua atas d0a-d0anya,” kongsi Aeril.

SebeIum ini, wrganet cuba men.eka jantina bay1pasangan tersebut yang mungkin menlmang anak Ielaki berdasarkan foto penampiIan bertemakan biru ketika bercuti di Pulau Langkawi.

Wawa atau nama sebenarnya Nur Hawa Zainal Abidin berkahwin dengan Aeril pada 2013 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, 7, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 5, dan Ayya Soffya yang kini berusia setahun.

Sumber: Instagram Wawa Zainal & Aeril Zafrel, omm

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber :DBONGKAR

Be the first to comment on "[Terkini] ‘ Comelnya B4by..’ Wawa Zainal Dan Aeril Zafrel SeIamat Tlmang Anak Yang Ke-4."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*