“Seb4knya Perasaan, Semuanya Bercampur Rasa,” – Ibu Diser4ng Str0k, Ini Luahan Hati Dj Lin Sebab Tak Dapat Jaga Di Hospital

Penyampai radio, Dj Lin memaklumkan ibunya kini telah dimasukkan ke h0spital Sultan Ismail, Johor Bahru selepas diserang str0k pada Isnin.

Menurut Dj Lin atau nama sebenarnya, Roslinda Abdul Majid, dia telah bergegas pulang ke kampung halaman sebaik sahaja menerima panggilan mengenai tahap kesihatan ibunya itu.

Bagaimanapun, Dj Lin memberitahu, dia dan dan ahli keluarganya yang lain masih tidak dibenarkan untuk menemani ibunya itu berikutan prosedur yang telah ditetapkan oleh pihak pihak h0spital berikutan penularan pandemik Covldl9.

“Dj Lin bergegas pulang ke Johor Bahru sebaik dimaklumkan ibunda tercinta, Mak Puteh telah dimasukkan ke w4d 3A (Isolation) h0spital Sultan Ismail (HSI) akib4t ser4ngan str0k.

“Yang sedihnya, ahli keluarga tak dibenarkan untuk menjaga beliau. Allahu seb4knya perasaan bimbang semuanya bercampur rasa,” tulisnya.

Perkhabaran tersebut dikongsikan sendiri oleh pemenang anugerah Penyampai Radio Paling Popular empat kali itu menerusi sebuah hantaran yang dimuat naik di laman Instagram.

Jelas Dj Lin lagi, hatinya kini sememangnya berasa agak risau memandangkan ibunya itu terpaksa tinggal berseroangan di h0spital.

Lantaran itu, penyampai radio, Suria FM ini turut berharap agar mana-mana petugas h0spital yang berkhidmat di HSI dapat memantau mengenai perkembangan ibunya itu.

“Ada ke Peminat Dj Lin yang bertugas di h0spital Sultan Ismail?

“Kalau ada harap sudilah kiranya tolong tengokkan Mak Lin ya. #makdjlinmasukwad #DoakanMakDjLin,” ujarnya lagi.

Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen turut menzahirkan rasa risau selain turut mendoakan semoga ibu kepada Dj Lin dapat kembali sembuh seperti sedia kala.

“Harap ada insan yang baik hati tolong tengok-tengok kan mak DJ Lin dekat wad. Semoga mak Dj Lin lekas sembuh.

“Semoga ibu Dj Lin dikurniakan kesembuhan dan kesihatan yang baik oleh Allah SWT. Amin Ya Rab. Stay strong.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DJ LIN (@djlinsuriacinta)

“Semoga dipermudahkan segala urusan buat keluarga DJ Lin dan semoga mak cepat sembuh.

“Banyakkan bersabar. Semoga mak akak cepat sembuh ye,” antara komen-komen netizen di laman Instagram.

Sekadar informasi, Dj Lin merupakan salah seorang penyampai di stesen radio, Suria FM yang senonim menerusi segmen Suria Cinta.

Apapun, kami di MH mendoakan semoga ibu kepada Dj Lin dapat kembali sihat dan dipermudahkan segala urusan. Ameen.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram Dj Lin

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: MH

Be the first to comment on "“Seb4knya Perasaan, Semuanya Bercampur Rasa,” – Ibu Diser4ng Str0k, Ini Luahan Hati Dj Lin Sebab Tak Dapat Jaga Di Hospital"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*