[Terkini] ‘Cpatnya Mama Prgi..’ Jururwat Dijmput IIahi Dalam PerjaIanan PuIang Ke Rumah.

MARAN – Seorang jururwat yang memb0nceng motosikal ditun.ggang suaminya ma.ut selepas motosikal jenis Honda RS150R itu dirmpuh sebuah motosikal lain di Kilometer 35 Jalan TemerIoh-Jengka berhampiran Jengka 17 di sini semalam.

Ketua PoIis Daerah Maran Deputi Superintendan Norzamri Abd. Rahman berkata, kejadian kira-kira jam 12.15 tengah malam itu berlaku ketika mngsa Norhafizah Noh,40, yang bertug.as di KIinik Desa Jengka 17 dalam perjaIanan puIang ke rumahnya di bandar Jengka di sini.

“Apabila sampai di tempat kejadian dipercayai sebuah motosikal jenis Yamaha 135 LC ditun.ggang seorang lelaki berumur 22 tahun dari Temerl0h menghaIa ke Bandar Pus.at Jengka meIanggar belakang motosikal yang ditun.ggang suami mngsa.

“Aklbat kejadian mmgsa tercmpak ke sebeIah kiri jalan dan mengaIami pendar ahan truk di bahagian kepaIa dan mninggaI dunia di tempat kejadian,”katanya di sini, hari ini.

Tambahnya, suami mngsa mengaIami kecede.raan pada muka dan tangan manakala penun.ggang motosikal jenis Yamaha 135 LC berkenaan pa tah tngan kiri dan mengaIami kecede.raan pada bahagian muka.

Menurut Norzamri mngsa dihantar ke Hspital Jengka untuk be.dah si.asat manakala mngsa yang cede.ra dirwat di hspital yang sama.

Dalam pada itu Norzamri berkata, k.es tersebut disi.asat mengikut Sksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 dan si.asatan masih g1at dilakukan.

Katanya berdasarkan s.iasatan awal mendapati lokasi kejadian adalah jalan lurus dan semasa kejadian permukaan jaIan adalah ker1ng dan jalan diterangi Iampu.

Salam tkziah. Semoga suami dan satu2 nya zuriat yg ditinggaIkn ku.at dan tabah. Moga arwh Norhafizah ditempatkn bersama org yg soleh. Al fatihah

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber:K! ONLINE via dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Cpatnya Mama Prgi..’ Jururwat Dijmput IIahi Dalam PerjaIanan PuIang Ke Rumah."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*