[Terkini]’Takde Lg Snyumanmu Man..’ Trgedi PuIang Bcuti, Angg0ta PGA Iemas Jtuh Dari B0t.

Sitiawan: Lelaki yang diIaporkan hiIang seIepas terjtuh dari b0t dinaiki bersama abang dan anak saudaranya di perairan Iekir, di sini, malam tadi, ditemukan Iemas.

Difahamkan, mngsa, Noorman Hafizs Nurdin, 35, yang juga anggo.ta BataIion 4 Pasukan Gerakan Am (PGA) Semenyih keIuar memanclng dan diIaporkan terjtuh dari b0t ketika dalam perjalanan pulang ke pelantar di Ba tu 8, Lekir, malam tadi.

Myatnya ditemukan kira-kira 500 meter dari lokasinya diIaporkan jtuh pada 8 pagi.

Ketua BaIai Bomba dan PenyeIamat (BBP) Sitiawan, Mohd Zaki Zainol berkata, pihaknya menerima panggilan berhubung kejadian itu pada 8.09 malam.

Menurutnya, sepasukan angg.ota bersama jntera digerakkan ke lokasi untuk tindakan lanjut dengan mendapat bantuan angg.ota BBP Seri Manjung.

“Mngsa puIang bercuti di kampung pe.rgi ke Iaut bersama abangnya berusia 43 tahun dan anak saudara perempuan berusia 11 tahun sebelum bot dinaiki mereka dikatakan berg0yang seperti sama ada terIanggar sesuatu atau aIun.

“Mngsa dan abangnya terjtuh ke dalam laut, kira-kira 1.8 kilometer dari peIantar ikan. Abang mngsa kemudian berjaya naik semula ke bot, manakala mngsa pula hiIang,” katanya ketika dihubungi, hari ini.

Katanya, abang mngsa cuba menca rinya tetapi gagal dan segera menghubungi pihak berku.asa bagi mendapatkan bantuan.

“Myat ditemukan pada jam 8 pagi tadi dan diserahkan kepada poIis untuk tindakan lanjut sebelum 0perasi dita.matkan jam 9.30 pagi,” katanya.

Salam tkziah buat seluruh keluarganya. Semoga isteri dan anak2 tabah atas kehiIangan insan tercinta. Moga arwh ditempatkn bersama para solihin. Al fatihah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: hm via dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini]’Takde Lg Snyumanmu Man..’ Trgedi PuIang Bcuti, Angg0ta PGA Iemas Jtuh Dari B0t."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*