“Dia Punya Loghat..Style!”-Gaya Izara Aishah Jawab Soalan Live Raih Perhatian

Sejak akhir-akhir ini Izara Aishah sering menjadi perhatian ramai. Pelakon jelita yang mula berhijab ini cukup manis dan tidak jemu mata memandang. Memiliki personaliti menarik, Izara Aishah memiliki barisan peminatnya yang tersendiri.

Bagaimanapun, baru-baru ini satu perkongsian mengenai Izara Aishah menerusi TikTok telah mencvri perhatian ramai. Dalam perkongsian tersebut kelihatan Izara sedang menjawab soalan yang diberikan kepadanya. Ada pelbagai soalan dan gaya Izara Aishah jawab pertanyaan ini telah membuatkan ramai terhibur.

Manakan tidak cara pelakon manis dan jelita ini menjawab memang sempoi habis! Siap dengan loghat utara lagi. Berikut adalah perkongsian rakaman gaya Izara Aishah jawab soalan live yang dimuat naik semula di TikTok ini:

Alahai comel dan sempoi habis! Apa-apa pun perkongsian rakaman gaya Izara Aishah jawab soalan live ini menerusi satu akaun TikTok dengan nama akaun shasmuss ini telah meraih lebih 182 ribu tontonan dan 16 ribu likes. Rata-rata warganet memuji personaliti Izara Aishah ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Manusia paling tak garang dalam dunia. Yeee Siti forever lemah lembut”

Gaya Izara Aishah Jawab 4

“Suka Izara dari dulu hingga sekarang”

Gaya Izara Aishah Jawab 3

“Suara dia macam Fauziah Gous sikit”

Gaya Izara Aishah Jawab 2

“Dia punya loghat sumpah style. Love rox”

Gaya Izara Aishah Jawab 1

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber :HCL

Be the first to comment on "“Dia Punya Loghat..Style!”-Gaya Izara Aishah Jawab Soalan Live Raih Perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*