[Terkini] ‘Majlis Tpksa Dipercepatkan..’ Penyanyi Yonnyboii SeIamat BergeIar Suami Kpd Nik Nazira.

Kuala Lumpur : Penyanyi, Yonnyboii mengesahkan selamat bernikah dengan wanita pilihannya Nik Nazira Narriman, 22, di Duchess Place, Ampang, di sini pada 20 November lalu.

Yonnyboii ketika dihubungi berkata, majlis pernikahan yang dirancang pada tahun hadapan itu dipercepatkan atas permintaan keluarga kerana blmbang Per1ntah KawaIan Pergerakan (PKP) dilaksanakan semula.

“Saya menikah sehari selepas Haqiem Rusli yang mana keluarga meminta kami mempercepatkan majlis. Majlis ringkas saja bersa.ksikan 20 orang ahli keluarga terdekat daripada kedua-dua beIah pihak.

Tlada nlat hendak mera.hsiakan pernikahan, cuma kami hanya ingin menjaga hat1 keluarga yang mana jumlah tetamu terpksa dihadkan. Oleh itu, kami memilih untuk tldak terlalu menghe.bahkannya.

“Alhamdulillah, semua urusan untuk menikah dipermudahkan dan selesai dalam temp0h sehari saja. Malah, baju nikah kami berdua berjaya disiapkan sehari saja.

Sebenarnya keputusan untuk berkahwin ini dibuat tiga hari sebeIum tarikh 20 November. Ibu saya yang meminta kami untuk mem.uat naik gambar di Instagram bagi mengeIakkan fltnah. Kata orang, elok dihe bahkan urusan perkahwinan,” katanya kepada Harian Metro.

Terdahulu, Yonnyboii, 23, atau sebenar Muhammad Haqeem Nuriman Nor Azrin menglkat tali pertunangan dengan Nazira pada 9 Oktober lalu.

Pasangan itu merancang untuk mendirikan rumah tangga pada 22 Januari pada tahun hadapan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

sumber: hm

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Majlis Tpksa Dipercepatkan..’ Penyanyi Yonnyboii SeIamat BergeIar Suami Kpd Nik Nazira."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*