“Orang Belajar Tinggi Tak Semestinya Bijak,”- Rita Rudaini M4rah Doktor Pula Hari Ini

Seperti biasa, aktres terkenal Rita Rudaini masih lagi mempertikaikan dan mengulas mengenai isu v4ks1n menerusi media sosialnya. Terbaru, kali ini Rita dikatakn mempersoalkan kredibiliti seorang doktor pula.

Di laman sosial twitter, Doktor Rafidah Abdullah, memang merupakan salah seorang doktor yang aktif menerusi laman twitter dalam menyampaikan info-infor berkaitan medikal.

Menerusi ciapannya yang terbaru yang berbaur s1nis terhadap golongan yang dikatakan enggan mematuhi und4ng – und4ng Malaysia seharusnya keluar dari negara.

Ciapan tersebut berkemungkinan besar merujuk kepada golongan antiv4ks1n kerana ramai ant1vksin atau pros4fe yang terasa dengan ciapan terbabit sehingga menggelarnya sebagai “dogtor”.

Turut terasa dengan ciapan tersebut, pelakon wanita Rita Rudaini yang memuat naik ciapan doktor Rafidah menerusi ig storiesnya.

Katanya lagi dia tak sangka langsung seseorang yang berpendidikan tinggi menulis satu kenyataan macam tak logik.

“Siapakah dia? Pangkat doktor itu untuk apa ya? Jika bermaksud doktor, saya amat terkejut juga dengan pemikiran daripada otak yang dianugerahkan oleh Allah SWT kepadanya.

“Baru saya tahu, tidak semestinya orang yang belajar tinggi semuanya bijak. Hanya pandai atas kertas peperiksaan bidang mereka sahaja,” tulisnya melalui Insta Story.

Teks by Staff Motif Viral

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: instagram rita rudaini & Twitter Dr Rafidah Abdullah by Motif Viral

Be the first to comment on "“Orang Belajar Tinggi Tak Semestinya Bijak,”- Rita Rudaini M4rah Doktor Pula Hari Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*