Terdes̷ak C̷ari Duit, Lel̷aki Melel0ng P0nti̷an̷ak Bel̷a̷an̷nya Sampai Buatkan Bulu R0ma Warganet Meremang!

Biar betul! Terdesak Mahu Gun4kan Duit, Lel4ki Melelong Pontianak Belaannya Membuatkan Bulu Roma Netizen M3remang!. Se0rang pengguna Facebook di Indonesia menggemparkan komun1ti laman sos1al di negara itu apabila dia mengiklankan pontianak vntuk dijual.

Terdesak Guna Duit, Lel4ki Melelong Ponti4nak Belaannya Membuatkan Bulu Roma Netizen Meremang!
Achyar Yuliantoro memu4t naik iklan berk3naan di satu laman kumpulan di Facebook pada Rabu lalv dan terus vir4l dalam tempoh beberapa jam sahaja.

Tidak cukup dengan itv, dia turut memvat naik gambar seorang lelaki bersama wanita berwajah hod0h dan menaakutk4n dipercayai pontianak.

“Pontianak asli untvk dijual. Khasi4t rambutnya mempunyai pelbagai fungsi.

“Ilmu pengasih per1ngkat tinggi d4n paling ampuh serta teman ghaib. Sehelai rambut dijual pad4 harga Rp700,000 (RM217),” katanya.

Terdesak Guna Du1t, Lelaki Melel0ng Pontianak Belaannya Membuatkan Bulu Roma Netizen Merem4ng!

Iklan itu m3ndapat sambutan lu4r biasa daripada pengguna laman sosial di Indonesia d4n dikongsi lebih 3,000 kali.

Bagaimanapvn, beberapa penggun4 laman sosial menganggap iklan berkenaan hanya gurauan, t3tapi ramai juga y4ng mempercayainya.

“Sekir4nya asli saya mahu, s4ya mahu jadikannya isteri saya,” kata seorang penggvna Facebook, Diajeng.

“Walavpun saya yakin pontian4k itu hanya lakonan, tetapi ia masih membu4tkan saya takut,” kata seorang l4gi pengguna Facebo0k.

sumbER:pressnewses24

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Terdes̷ak C̷ari Duit, Lel̷aki Melel0ng P0nti̷an̷ak Bel̷a̷an̷nya Sampai Buatkan Bulu R0ma Warganet Meremang!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*