Menghebusk̷an N̷af̷as Ter̷akhir Ketika Sedang Membaca Al-Quran,Pengakhiran Yang Mulia Seorang Huffaz Dan Guru Al-Quran Ini.

Menghebuskan Nafas Terakhir Ketika Sedang Membaca Al-Quran,Pengakhiran Yang Mulia Seorang Huffaz Dan Guru Al-Quran Ini.

Kem4tian yang dicemburui dan amat menyentuh hati apabila menghembuskan nafas terakhir ketika membaca kalam Allah. Itu pengakhiran mulia seorang huffaz dan guru al-Quran terkenal di Nazilli, Turki, Mehmed Ali Seflek Hodja, 96, yang menjadi bualan ramai.

Jen4zahnya ditemui dalam keadaan kepalanya terb4ring di atas halaman muka surat al-Quran, akibat s4rangan j4ntung. Memetik portal Haberurfa, warga emas itu sememangnya u zur akibat faktor l4njut usia.

Sepanjang hayatnya, Seflek mengabdikan dirinya dalam mengembangkan ilmu al-Quran dengan menjadi tenaga pengajar kepada ribuan pelajar.

Kem4tian Seflek turut mendapat perhatian artis dan penyair, Dursun Ali Erzincanlı yang pernah memenangi hati jutaan orang daripada karya cinta nabi, yang menzahirkan duk4 cit4 atas kem4tian Seflek.

“Permata berharga Nazilli, Ali Şeflek kembali kepada pencipta semasa membaca al-Quran. “Semoga syurga tempatnya,” katanya.

Sumber:cempedakchees via majalah-harian.com kongsiinfo

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Menghebusk̷an N̷af̷as Ter̷akhir Ketika Sedang Membaca Al-Quran,Pengakhiran Yang Mulia Seorang Huffaz Dan Guru Al-Quran Ini."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*