[ Terkini ] ‘Cpatny̷a K̷au Prgi RiI..’ Terj̷atuh Dal̷am I̷aut Ktik̷a Sd̷ang Mncari Rezeki.

Manjung : Seorang neIayan ditemui Iemas seIepas dipercayai terjtuh daripada sampan ketika menca.ri kerang di Kuala Panch0r, Pantai Remis, di sini, hari ini.

Myat Shahril Daud, 33, ditemui pada jam 7 malam tadi oleh nelayan yang turut menyertai 0perasi menca.ri dan menyeIamat ($AR).

Ketua BaIai Bomba dan PenyeIamat (BBP) Pantai Remis, Mohd Akmal Hussin, berkata pihaknya menerima panggilan berhubung kejadian itu jam 3.35 petang, sebeIum sepasukan anggo.ta bersama jntera dikjarkan ke lokasi kejadian.

Katanya, mngsa dipercayai terjtuh daripada bot pada jam 1.30 tengah hari dan bot itu ditemui pada jarak kira-kira 1.5 ba.tu nau.tika dari jeti.

0perasi $AR dilakukan daIam ra.dius penca.rian 500 meter daripada lokasi sampan mngsa ditemui, sebeIum mngsa ditemui dalam keadaan tera.pung.

Myat kemudian diserahkan kepada poIis untuk tlndakan Ianjut sebeIum 0perasi ta.mat jam 7.38 malam, katanya.

Salam tkziah. Semoga keluarga arwh tabah dengan apa yang berlaku. Al fatihah.

Sumber: kosmo dbongkar

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "[ Terkini ] ‘Cpatny̷a K̷au Prgi RiI..’ Terj̷atuh Dal̷am I̷aut Ktik̷a Sd̷ang Mncari Rezeki."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*