Semp̷at Terc̷apai Hasr̷at Bertemu Rakan Setug̷as, Koper̷al Azmi Meningg̷al Dunia

Seorang anggota p0lis yang mengalmi penyaklt knser rah4ng, Koperal Azmi Kamarudin, 34, menlnggal dunia hari ini.

Menerusi laporan Kosmo, perkara tersebut disahkan Ketua P0lis Daerah Seberang Perai Utara (SPU), Asisten Komisioner Noorzainy Mohd. Noor yang memaklumkan Azmi menghembvskan nafas terakhir jam 12.18 tengah hari tadi di rumahnya di Taman Bertam Perdna, Kepala Batas di sini.

Menurutnya, jnzh dijangka dikebumikan di Tanah Perkburan Berpusat Masjid Abdullah Fahim, Permatang Langsat, Kepla Batas di sini selepas solat Asar.

Sebelum ini media melaporkan hasrat Azmi yang menghldap knser rah4ng untuk bertemu rakan setugas tercapai selepas menerima kunjungan pegawai dan angg0ta dari Ibu Pejabat P0lis Daerah SPU kira-kira 30 minit di rumahnya di Taman Bertam Perdna, Kepala Batas di sini semalam.

Azmi adalah angg0ta yang pernah bertugas di Bahagian Stor Barang Kes Berpusat di Kepala Batas sebelum ditukarkan ke Bahagian Jnyh Berat (D9) Jabatan Spasatan Jnyh Nark0tik Ibu Pejabat P0lis K0ntinjen Pulau Pinang.

Terdahulu, tular di media soslal foto Allahyraham di mana beliau memohon untuk berjumpa dengan rakan-rakan yang pernah bekerja dengannya.

“Mohon doakan kesembuhan saudara kita ini. Keadaan terkini bekas angg0ta IPD SPU. Adalah dimaklumkan bahawa KPL Azmi bin Kamarudin – D9 JSJ IPK Penang (bekas angg0ta balai p0lis kepala batas spu) merupakan suami kepada KPL Noor Ifa binti Md Sukari sedang ten4t aklbat mengldap b4rah rah4ng mulut.

“Sdr Azmi ingin berjumpa dengan rakan2 yg pernah bekerja dengan beliau. Beliau sekarang berada di rumah di alamat Taman Bertam Perdna Kep4la Batas SPU.

“Pada malam 22.01.21 KPL Ami telah dibawa ke HKB kerana ses4k nafas tapi d0ktor menasihatkan beliau dibawa pulang.

“Pada 23.01.21 jam 3.00 pagi keluarga beliau telah membawa beliau pulang ke rumah.
Kepada sesiapa yg mengenali dan pernah berkerja dengan beliau sudi lah kiranya meluangkan masa untuk melawat beliau dirumahnya.”

Noor Ifa berkata, suaminya memaklumkan mahu berjumpa semula dengan rakan sekerja ketika dia berkhidmat di Balai P0lis Kep4la Batas dahulu sebelum ditukarkan ke Ibu Pejabat P0lis K0ntinjen (IPK) Pulau Pinang.

“Saya hanya memaklumkan secara dalaman, tetapi ia menjadi tul4r namun re4ksi suami apabila menerima kunjungan rakan-rakannya menunjukkan bahawa dia sangat gembira dan mengenali semua yang datang melawatnya.

“Mungkin dia ingin mencari semangat dan doa daripada rakan-rakannya ekoran penyaklt yang dial4minya,”

Sumber:yoynetwork

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment on "Semp̷at Terc̷apai Hasr̷at Bertemu Rakan Setug̷as, Koper̷al Azmi Meningg̷al Dunia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*