‘Min0r Str0ke’ Menyebabkan Buah Pinggang G4gal Berfungsi Dan J̷antung Ada Mas4lah. Ibu Joey BPR Meningg̷al Duni̷a

Kuala Lumpur: Ibu penyanyi rock, Joey BPR meningg4l dunia di Hospital Tuanku Ampuan Najihah, Kuala Pilah, Negeri Sembilan dipercayai akibat kegagalan buah pinggang dan masalah jantung, hari ini.

Joey, 57, atau nama sebenarnya Johari Mat Rozekhi mengumumkan berita sedih itu menerusi satu hantaran di Facebook.

IBU penyanyi rock, Joey BPR meninggal dunia.

Hantaran yang dimuat naik itu mendapat reaksi pantas rakan-rakan artis dan peminat yang melahirkan simpati dan bersedekah surah al-Fatihah buat Allahyarham ibunya.

Pada 6 Mac tahun lalu, Joey yang juga penyanyi kumpulan BPR memaklumkan ibunya terjatuh di rumah mengakibatkan tulangnya patah dan ditempatkan dalam zon merah Hospital Tuanku Jaafar, Seremban.

Baru-baru ini, Joey turut memaklumkan dia menolak pelawaan untuk muncul dalam program televisyen kerana mahu fokus pada ibunya yang terl4ntar sakit. “Aku hanya mampu menangis, menangis, menangis.

Baru balik hospital. Tunggu kat depan doktor keluar. Dia beritahu mak cuma boleh buka mata saja bila dipanggil. Dia pakai tiub untuk makanan dan bantuan oksigen.

“Dia dimasukkan antibiotik. Sebenarnya mak kena ‘minor stroke’ menyebabkan buah pinggang g4gal berfungsi dan jantung ada masalah. Sebab tu dia s3sak n4fas,”

tulisnya di Facebook. Sementara itu, usaha Harian Metro menghubungi Joey bagi mendapatkan maklumat lanjut tidak berjaya kerana difahamkan dia sibuk mengendalikan urusan jenazah ibunya.

Sumber:hmetro

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "‘Min0r Str0ke’ Menyebabkan Buah Pinggang G4gal Berfungsi Dan J̷antung Ada Mas4lah. Ibu Joey BPR Meningg̷al Duni̷a"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*