[Terkini] Jnaz̷ah Datuk Seri Zolkples Embong Akan Dikebum1k̷an Di Dungun, Terengganu.

KUALA LUMPUR – Jnazah b.ekas Ketua Pengarah Majlis Sukan Negara (MSN), Allahyrham Datuk Seri Z0lkples Embong akan dibawa ke Masjid Seri Petaling, Kuala Lumpur untuk uru.san mandi, ka.fan serta solat jnazah, seIepas solat fardhu zohor.

Sebagai makluman, pihak poIis telah pun memberikan permlt pengkebu.mian dan pihak pengurusan Majlis Sukan Negara (MSN), difahamkan sedang menguruskan untuk membawa jnazah ke Masjid Seri Petaling.

Setelah selesai kesemua urusan di masjid berkenaan, dijan.gkakan sekitar 3.30 petang na.nti, jnazah akan terus dibawa ke Dungun, Terengganu bagi urusan pengkebvmian.

TerdahuIu media meIaporkan b.ekas Ketua Pengarah Majlis Sukan Negara (MSN), Datuk Zolkeples Embong mninggaI dunia di kediamannya pagi ini.

Allahyrham meninggaI dunia dipercayai aklbat saklt jntung.

SaIam tkziah. Al fatihah.

Sumber: sinar dbongkar

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "[Terkini] Jnaz̷ah Datuk Seri Zolkples Embong Akan Dikebum1k̷an Di Dungun, Terengganu."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*