]’Hazami Ghani Sudh Tlada..’ Ank lstimewa lni MninggaI 0tw Hntar Bntuan Mknan.

Kuantan : Sbak, seorang pemuda istimewa (0KU) mninggal dunia apabila basikal yang ditvnggang terlibat kemaIangan dengan sebuah Iori bncuhan slmen dalam kejadian di Jalan Tanjung Iumpur petang semalam.

Mngsa Hazami Ghani,21, tahun seorang yang dikenali disekitar Kuantan dalam laman sosi4l facebook dan Y0u Tube, juga berg1at aktif berlakon dan juga menerbitkan drama pendek di Chennel You tube miliknya Hazami Ghani.

Semasa kejadian mngsa diperjalanan menvnggang basikal untuk menghantar bntuan makanan ke sungai Soi Kuantan dan ketika itu lah basikal yang ditu.nggangnya bergeseI dengan sebuah Iori yang membawa bncuhan slmen.

Apa yang mnimpa insan istimewa ini mengu.dang piIu insan insan yang mengenali arwh Hazami, sbak Iuahan mereka pemerg1an Hazami ketika sedang membuat kebaikan.

” Inalillahiwainailaihirajiun tenang lah di sana sahabatku Hazami Ghani di fahamkan mninggal dunia aklbat kemaIangan dengan Iori slmen ketika berbasikal untuk menghantar bantuan makanan petang tadi di sungai Soi Kuantan Pahang “.

Arwh pernah berIakon bersama wak dalam drama pendek (rlntihan anak tlri), Salam tkziah buat seluruh warga Hazami Ghani production dan keluarga, Semoga syurga lah tempat insan istimewa macam kau Hazami… Al Fatihah – Wak Jeng.

Arwh telah disahkan mninggal dunia di lokasi kejadian dan dihantar ke Unit F0rensik HTAA untuk be.dah si.asat dan tindakan lanjut.

Semoga syurga lah tempat insan istimewa macam kau Hazami diharap keluarga mu tabah, yang maha esa lebih sayang kan dirimu dan ramai insan insan diluar sana menyanyangi mu dan setiasa mend0akan mu. Al Fatihah.

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: mt via terengganutv

Be the first to comment on "]’Hazami Ghani Sudh Tlada..’ Ank lstimewa lni MninggaI 0tw Hntar Bntuan Mknan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*