Walaupun Masuk H0spital, Apa Yang Elly Mazlein Buat Untuk Siti Sarah Buat Ramai Seb4k

Umum sedia tahu k0ndisi kesihatan penyanyi terkenal, Siti Sarah Raissuddin agak krtit1kal disebabkan k0mplikasi C0vid-19. Dia juga terpaksa bersal1n awal secara pembed4han demi memastikan anak berusia 7 bulan di dalam kandungannya selamat.

Suaminya, yang juga usahawan dan pelawak popular, Shuib Sepahtu tidak jemu memuat naik upadate terkini berkenaan keadaan isterinya dan berharap agar orang ramai dapat mendoakan kesejahteraan Sarah.

Menerusi maklumat terkini, kesihatan Sarah dilihat ada peningkatan dan anak mereka juga berada dalam keadaan stab1l.

Prihatin dengan k0ndisi sahabatnya, selebriti verstail, Elly Mazlien atau mesra disapa Kak Lina telah memuat naik doa serta mengajak orang ramai untuk sama-sama menghadiahkan bacaan yassin buat Sarah agar kes1hatan penyanyi itu kembali pulih.

Walau bagaimanapun, gambar yang dimuat naik oleh Kak Lina telah mencvri perhatian warganet apabila memperlihatkan dirinya berada di h0spital.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 💋SaraAzlan💋 (@iamellymazlein)

Selebriti itu memaklumkan mempunyai sedikit mas4lah di bahagian bad4n bad4n namun berada dalam keadaan baik-baik sahaja. Bayi dalam kandvngan juga sihat dan sudah memasuki usia 6 bulan.

Tasya (Sarah) , Jan (Elly Mazlien) doa dari h0spital ya. Tak dapat nak join zoom meeting Jan sentiasa ingat Tasya. Love u Tasya.
Untuk kesayangan semua, kakak Lina sihat, cuma Kak Lina ada masalah bahagian belakang. Alhamdulillah sekarang dah boleh gerakkan badan. Sekejap lagi buat MRI.
Tadi check Baby Megat, Alhamdulillah baby sihat ( 6 bulan)” tulisnya.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet mengakui terkejvt dengan khabar kesihatan pelakon berkenaan dan mendoakan agar tiada apa-apa terjadi kepadanya yang kini sedang sarat ham1l anak lelaki.

Mereka juga turut mendoakan agar isteri kepada Shuib Sepahtu segera sembvh dan mendapat berita gembira dari Sarah yang ketika ini masih dit1durkan bagi tujuan meningkatkan 0ksigen dalam dirinya.

 

 

Sumber: Instagram iamellymazlien

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : terengganutv

Be the first to comment on "Walaupun Masuk H0spital, Apa Yang Elly Mazlein Buat Untuk Siti Sarah Buat Ramai Seb4k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*