[VIDEO] Anak tenung orang lain gara2 tertukar dengan mak, “Aik mana satu…”

Rasanya situasi memakai pakaian yang sama dengan orang lain sudah biasa kita lihat dan tidak dapat dielak kerana disaat membeli belah apa yang dibeli bukanlah hanya dijual satu sahaja.

Bagi seorang wanita ini pula, dia berkongsikan bagaimana situasi pelik anak lelakinya di sebuah klinik akib4t hal seperti itu berlaku.

Walau bagaimanapun, netizen tidak menyangka plot twist perkongsian kisah anak lelakinya itu oleh wanita ini yang akhirnya mengetahui penyebab anak lelakinya itu merenung seorang wanita lain yang berada dihadapan mereka.

Ujar wanita ini yang menggunakan nama di aplikasi TikTok sebagai Adda Zaffali memberitahu anaknya yang membuat pelik di sebuah klinik yang berulang kali pergi ke kerusi hadapan mereka lalu merenung seorang wanita lain.

Rupa-rupanya wanita itu memakai pakaian sama persis seperti dirinya sehingga anak lelakinya juga keliru dan situasi comel anaknya seperti tertukar mencuit hati netizen dengan lebih 85 ribu mata menontonnya.

Dia bagaimanapun meminta maaf kejadian yang berlaku di klinik itu namun dalam pada masa yang sama, netizen terhibur dengan perkongsian terbabit yang mana telatah comel anak dia yang seperti tertukar mak dan keliru mencuit hati mereka.

 

“Anak ibu yang confius…”

“Hehehe salah mak ler tu…”

 

“Tudung sama, mask warna hitam. Confused anak kak”

Sumber : TikTok

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : HCL

Be the first to comment on "[VIDEO] Anak tenung orang lain gara2 tertukar dengan mak, “Aik mana satu…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*