Peminat tertarik dengan suara Erynne Erynna, “Bila bercakap pun dah sedap…”

Selebriti, Erynne Erynna rasanya tidak lagi perlu diperkenalkan kepada umum kerana dirinya cukup dikenali sebagai seorang pelakon sedari kecil.

Bakatnya yang diasah sejak kecil menjadikan dirinya antara pelakon kanak-kanak yang begitu menjadi perhatian sekitar tahun 2000.

Rasanya juga sudah cukup banyak drama mahupun filem yang dibintangi olehnya dan kini Erynne Erynna sudah berusia 24 tahun dan mempunyai seorang cahaya mata.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Erynne Erynna (@erynneerynna)

Walau bagaimanapun, siapa menyangka selain berlakon Erynne Erynna juga boleh menyanyi sehinggakan satu perkongsian yang dilakukannya melalui ruangan Instagram menarik perhatian peminat dan pengikut dengan ribuan mata menonton.

Begitu tertarik kerana suaranya yang merdu, Erynne Erynna mendapat pujian netizen yang mana suara dirinya membuat cover sebuah lagu popular berjudul Reckless yang dinyanyikan oleh Madison Beer.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Erynne Erynna (@erynneerynna)

Dalam pada itu, diruangan komen sudah dapat meneka suara pelakon ini sememangnya merdu kerana apabila bercakap sahaja bagi peminat suara Erynne Erynna sudah ‘sedap’ didengar.

Dalam pada masa yang sama, peminat juga memberikan pujian buat Erynne Erynna yang membuat cover lagu Reckless itu yang mana lagu itu juga rasanya sedang popular di ruangan TikTok.

“Love it, lagu sapa ya ni. Best sangat”

ErynneErynne

“Suara bila bercakap pun dah sedap dengar”

IMG_20210716_092704IMG_20210716_092726IMG_20210716_092734

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Peminat tertarik dengan suara Erynne Erynna, “Bila bercakap pun dah sedap…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*