[Vide0] Hujan Dan Pet!r Dia Tetap Harungi, Itulah Perjuangan Seorang Ayah Mencari Rezeki Untuk Keluarganya

Seorang lelaki yang bergelar ‘Ayah’. Seorang ayah yang sanggup berjuang demi mencari rezeki untuk menyara keluarga dan membesarkan anak-anak yang kian meningkat dewasa.

Pelbagai cabaran dan rintangan,yang telah ditempuhinya dengan cukup sabar tanpa kenal erti penat dan lelah. Sebagai seorang anak,seharusnya kita menghorm4ti ayah dan jangan pernah berhenti menghargai setiap pengorbanan yang telah dicurahkan mereka.

Melalui perkongsian sebuah page di platform Instagram baru2 ini membuatkan ramai yang mengalirkan air mata kerana isi kandungan video itu terserlah kudrat seorang ayah yang sedang berlindung dari derasnya hujan di sebalik pokok besar, berhujanan tetapi masih berjualan.

Kegigihan tersebut dapat dilihat kerana walaupun kilat dan hujan yang lebat tetapi beliau masih tetap ingin berjualan dan tidak berganjak tetapi hanya berlindung sedikit di sebalik kepohonan besar tersebut. Mungkin hendak menghabiskan jualan pada hari itu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by OFFICIAL MAKASSAR INFO (@makassar_iinfo)

Banyak perkara yang tidak diberitahu oleh seorang ayah kepada anak-anaknya.Hanya kerana satu,ingin anak-anak membesar dengan penuh kegembiraan tanpa kesulitan dan kesusahan hidup. Mulianya hati seorang Ayah.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Ig makassar_info

Be the first to comment on "[Vide0] Hujan Dan Pet!r Dia Tetap Harungi, Itulah Perjuangan Seorang Ayah Mencari Rezeki Untuk Keluarganya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*