Miliki Wajah Yang Kacak, Segelintir Pengguna TikTok Mahu Pesalah Ini Diberi Peluang Kedua

Sebelum ini, kisah disebalik gadis cantik memakai baju banduan pernah tular di media sosial. Kini, seperti menjadi ‘trend’ di TikTok apabila pesalah di mahk4mah menjadi bualan ramai.

Bagi anda yang memiliki TikTok, pasti anda sudah melihat beberapa video yang menunjukkan jejaka kacak di mahk4mah dimana telah menunjukkan reaksi terkejut apabila hukvman dibacakan oleh hakim pada April 2021.

Melihat ke video-video yang dihasilkan segelintir pengguna TikTok berkaitan jejaka tersebut, rata-rata mengatakan jejaka itu patut diberikan peluang kedua kerana wajahnya yang kacak. Bukan itu sahaja, ada juga yang ‘romanticise’ lelaki tersebut dengan mengikuti trend ‘I fall in love with criminal’.

Untuk pengetahuan anda, lelaki tersebut iaitu Cameron Herrin dijatuhkan hukvman penj4ra selama 24 tahun kerana telah menyebabkan dua orang terbunvh ketika berlumba kereta pada tahun 2018 yang lalu.

Herrin yang ketika itu berusia 18 tahun baru pulang dari gym dan berlumba kereta bersama rakannya di Florida dengan kelajuan mencecah 100mph sebelum melanggar seorang wanita dan bayi yang sedang bersedia untuk menyeberang jalan.

Lantaran video Herrin yang tular di media sosial, ada juga yang berpendapat bahawa tidak wajar untuk ‘romanticise’ Herrin kerana beliau penjen4yah dan harus dihvkum atas jen4yah yang dilakukan.

Malah, ada juga berpendapat bahawa mereka yang mahu Herrin diberikan peluang kedua untuk berfikir dari pihak keluarga m4ngsa yang kehilangan orang tersayang disebabkan tindakannya. Dalam perkembangan terbaharu, Herrin dikatakan akan membuat rayuan atas keputusan pihak mahk4mah.

Mahk4mah rayuan telah bersetuju untuk mendengar hujah usul rayuan. Sekiranya mereka mengabulkan permintaan pembelaan, Herrin akan diberikan sidang hukvman baru dan pihak pend4kwa akan meminta keluarga m4ngsa memberi keterangan sekali lagi.

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Miliki Wajah Yang Kacak, Segelintir Pengguna TikTok Mahu Pesalah Ini Diberi Peluang Kedua"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*