“Dia,Dia, Aku, Aku..” Isu #BenderaPutih, DS Vida Enggan Dis4makan Dengan Ebit Lew

Gara-gara k3s video tul4r membabitkan pengusaha kosmetik terkenal, Datuk Seri Vida yang telah mengvlas tentang kempen #benderaputih ternyata telah mendapat reaksi kurang menyenangkan daripada netizen.

Kata netizen, kenyataan DS Vida disifatkan sebagai tidak sensitif dan mementingkan diri di kala rakyat sedang bergelut dengan pelbagai kesulitan ketika pand3mik ini.

Tidak berdiam diri, usahawan itu tamp1l menjelaskan niat sebenar di sebalik kenyataannya di mana dia hanya ingin menyuntik semangat kepada orang ramai untuk berusaha mengubah diri.

Katanya lagi, dia menyokong kempen #benderaputih tapi dalam isu tersebut bukan semua orang sanggup angkat bendera putih semata-mata hanya ingin mendapatkan bantuan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dato’ Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida)

“Sama juga kalau angkat bendera putih pun, bukannya bantuan terus sampai dalam tempoh lima minit. Kalau banyak alasan macam mana nak kaya?” ujarnya lagi.

Dia dalam pada itu turut meminta orang ramai agar tidak membanding-bandingkan dirinya dengan pend4kwah terkenal, Ebit Lew.

“Saya bukan Ebit Lew, aku dari susah sekarang senang, Dia dia aku,aku. Tidak sama diciptakan. Kalau semua diciptakan sama maka tiadalah orang sesak tiadalah orang kaya.”

 

Sumber: Instagram Dato Seri Vida

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber:beautifulnara

Be the first to comment on "“Dia,Dia, Aku, Aku..” Isu #BenderaPutih, DS Vida Enggan Dis4makan Dengan Ebit Lew"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*