[VIDEO] Suasana Ceria Frontliners Menari Di Tengah Perumahan, “Seb4k Gila Tengok Video Ni”

Melihatkan jumlah kes positif yang agak tinggi sejak akhir-akhir ini, beberapa kawasan menjalani PKPD dan orang ramai dinasihatkan untuk tidak keluar rumah jika tiada urusan penting. Malah bermula Sabtu, beberapa tempat di Selangor dan Kuala Lumpur sekali lagi menjalani PKP dengan SOP yang agak ketat.

Biarpun dalam keadaan sebegini, satu rakaman suasana ceria frontliners menari di tengah perumahan ini telah mencvri perhatian ramai. Dalam rakaman itu kelihatan sekumpulan frontliners berpakaian PPE menari menghiburkan penduduk di kawasan perumahan yang dikatakan menjalani PKPD.

Berikut adalah rakaman tersebut yang dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter:

Nampak mereka sedaya upaya menceriakan suasana dengan cara tersendiri. Rakaman suasana ceria frontliners menari di tengah kawasan perumahan apartment ini telah meraih lebih 122 ribu tontonan dan 4,300 retweets serta 7 ribu likes.

Bagaimanapun di ruangan komen ada yang meluahkan rasa sedih bila melihatkan suasana ini. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruang tersebut:

“Tengok last2 video tu dorang berlari macam celebrating. Macam tu agaknya diorang akan celebrate bila cov1d berakhir nanti. Tapi ntah bilanya berakhir”

“Ingatkan aku aje nangis tengok ni. Dia macam sedih dalam gembira…”

“Seb4k lak tengok, macam mana struggle pun kerja diorang….”

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : HCL

Be the first to comment on "[VIDEO] Suasana Ceria Frontliners Menari Di Tengah Perumahan, “Seb4k Gila Tengok Video Ni”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*