[VIDEO] Guard Terkejut Tengah Makan ‘Dir0mpak’ , “Aku Tak Boleh Henti Gelak”

Buat sesiapa yang pernah alami ‘diser4ng’ haiwan seperti monyet ketika berkelah atau di rumah pastinya faham perasaan seorang guard dalam satu rakaman yang tular baru-baru ini. Nak dijadikan cerita, guard atau pengawal keselamatan itu ‘dirompak’ oleh monyet li4r di tempatnya bertugas.

Dalam video yang tular itu kelihatan seorang lelaki lengkap berpakaian uniform sedang makan di dalam pondok. Tiba-tiba datang seekor monyet mahu mer4mpas makanan yang ada di tangannya.

Apa yang menarik perhatian adalah lelaki itu sempat menyuap makanan itu sekali lagi ke dalam mulutnya sebelum memberikannya kepada monyet tersebut.

Berikut adalah rakaman guard terkejut tengah makan dir0mpak oleh seekor monyet ini yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun @azrefiz69:

Alahai kesiannya! Tapi sempat juga dia menyuap makan sikit sebelum bagi pada monyet itu ya. Perkongsian rakaman guard terkejut tengah makan dir0mpak ini telah meraih lebih 5 juta tontonan. Berikut adalah reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen:

 

“Hahaha aku tak leh la part dia g1git lagi tu”

“Aku tak boleh henti gelak….Random kaw”

“Ngap sikit dulu baru serah semua haha nasib sempat merasa jugak”

Namun begitu, video tersebut sebenarnya adalah prank. Lelaki tersebut berikan penjelasan bahawa monyet tersebut diberi nama Lisa dan ‘rakan baiknya’.

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : HCL

Be the first to comment on "[VIDEO] Guard Terkejut Tengah Makan ‘Dir0mpak’ , “Aku Tak Boleh Henti Gelak”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*