[VIDEO] “Hancvr Satu Pasaraya…” -Lelaki Pec4h Masuk Meng4muk Dalam Pasaraya

 

BINTULU: Polis men4han seorang lelaki yang pec4h masuk sebuah pasar raya di Naim Bintulu Paragon, Jalan Lapangan Terbang Lama di sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Bintulu Superintenden Zulkipli Suhaili berkata svspek, 37, cuba melarikan diri semasa t4ngkapan dibuat.

Melalui sebuah hantaran video berserta gambar netizen yang tular di laman Facebook, lelaki tersebut dirakam berdiri di atas sebuah meja sayur sambil memegang sesuatu berupa batang besi atau kayu panjang berwarna jingga. Lelaki tersebut juga tidak memakai baju dan hanya mengenakan seluar sambil dilihat seperti orang yang kurang sium4n.

Satu perbualan dengan lelaki tersebut juga sempat dirakam. Ditanya sama ada lelaki tersebut m4buk kerana meminum minuman ker4s, tiada jawapan yang jelas daripada lelaki tersebut. Lelaki tersebut juga menjawab bahawa namanya adalah ‘Roh’ (tidak dapat dipastikan sama ada betul atau salah.

Dalam usaha mel4rikan diri, svspek telah meros4kkan beberapa barang di dalam premis.

“Hasil pemeriksaan mendapati siling pasar raya telah pec4h, penyam4n udara dan beberapa barang jualan di dalam pasar raya turut ros4k akib4t dipukul oleh suspek,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Zulkipli berkata svspek direman sehingga 5 Julai ini untuk membantu siasatan lanjut.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://www.iloveborneo.my/

Be the first to comment on "[VIDEO] “Hancvr Satu Pasaraya…” -Lelaki Pec4h Masuk Meng4muk Dalam Pasaraya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*