Meski Tak Pernah Bersua Muka, Sharnaaz Ahmad Titipkan Kata2 Semangat dan Doa Untuk Elyana

 

 

Tul4r di media sosial apabila pelakon tanah air Sharnaaz Ahmad, menitipkan ucapan dan doa kepada Elyana yang sedang bertarvng dengan penyak1t k4nser limf0ma tahap empat di akaun Instagram Story hari ini.

Aktor drama Bukan Aku Tak Cinta ini memberikan upacan serta kata-kata semangat buat pelatun lagu popular, Kalis Rindu dan Tak Tercapai Akalmu, yang sabar dan tabah dalam mengharungi ujian kesihatan yang Allah S.W.T berikan.

Mengagumi Semangat Kental Elyana

Menerusi hantaran Sharnaaz di Instagram Story, pelakon ini sangat menghorm4ti dan mengagumi semangat cekal Elyana dalam berdepan dengan penyak1t yang dialaminya.

“Elyana, tidak pernah kenal anda secara berdepan, hanya nama dan tv. Tapi cuma nak bagitahu, sayang sangat hormat dan kagum dengan semangat Elyana. Kekal kuat dan semoga Allah permudahkan segalanya.” Tulis Sharnaaz

 

Aktor ini juga menyatakan agar setiap insan dapat menjadi seperti Elyana, tak pernah mengalah dalam apa sahaja dugaan.

 

Sebelum ini,

Kuala Lumpur : Keinginan mahu terus bermain lagi dengan anak-anak mendorong penyanyi dan pelakon, Elyana Emrizal, 34, nekad menjalani raw4tan rad1oterapi mulai hari ini.

Elyana berkata, dia memohon doakan saya supaya terus kuat untuk menjalani

“Saya tahu harus kuatkan diri untuk melakukan raw4tan radioterapi ini demi anak-anak saya. Mereka berdua masih kecil dan saya perlu bersama mereka lagi,” katanya.

 

Menurut Elyana, dia akan melakukan rawatan itu sebanyak 10 sesi dan harus menghadapinya dengan cekal berikutan berat badannya kini hanya sekitar 35 kilogram.

“Walau apapun cabarannya, saya akan cuba harungi kerana masih lagi nak bermain-main dengan anak-anak. Saya tak mahu terbaring saja kerana rasa lem4h dan cepat penat.

“Saya tak mahu melakukan kimoterapi kerana raw4tan itu akan membuatkan saya bertambah s4kit dan jadi lem4h. Jadi, saya ambil keputusan untuk melakukan raw4tan rad1oterapi saja.

“Harapan saya mudah-mudahan selepas melakukan raw4tan ini saya masih ada masa lagi untuk bermain dan bersama-sama dengan anak-anak,” katanya yang menghidap k4nser limf0ma tahap empat sejak 10 tahun lalu.

 

Menurut Elyana, dia juga sudah menerima dua beg dar4h yang dimasukkan ke dalam badannya dan memakan masa selama enam jam bermula malam tadi.

Elyana mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan Khairul Anuar Husin pada 2010 dan dikurniakan anak perempuan Cinta Sumayyah, 10, serta memiliki anak angkat, Cahaya Ramadhani, 2.

 

Sumber : hmetro

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: SPORTDAILYNEWS

Be the first to comment on "Meski Tak Pernah Bersua Muka, Sharnaaz Ahmad Titipkan Kata2 Semangat dan Doa Untuk Elyana"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*