[VIDEO] Reaksi Mak Cik Cari Rezeki Jual Baju Bundle Menerusi ‘Live’ Seb4k Bila Ada Penonton ‘Lock’ Borong, Kisah Mak Cik Ini Tular

Setiap orang dianugerahkan rezeki yang berbeza-beza. Pastinya setiap kering4t, usaha dan kesab4ran akan ada ganjaran buat seseorang yang rajin. Cepat atau lambat semua itu ditentukan olehNya. Hanya doa, usaha dan tawakal yang penting.

Namun begitu, baru-baru ini tvlar satu video yang memaparkan seorang mak cik berniaga baju bundle menerusi live di sosial media miliknya. Dalam perkongsian semula rakaman oleh seorang pengguna Twitter dengan nama akaun Magmalaya ini memaparkan seorang wanita agak bervsia sedang bersiaran langsung cari rezeki jual baju bundle.

Kedengaran mak cik ini seb4k apabila semakin ramai yang menyaksikan dia bersiaran langsung dan membeli pakaian yang dijualnya. Tambahnya lagi pada mula-mula dia live berniaga, hanya ada beberapa viewer sahaja. Namun hari itu lebih ramai yang menonton live tersebut.

Berikut adalah perkongsian individu cari rezeki jual bundle oleh seorang pengguna Twitter ini:

Alahai seb4k sungguh tengok wanita ini berniaga. Perkongsian tersebut telah meraih lebih 275 ribu tontonan dan 16 ribu likes. Difahamkan sebenarnya wanita ini seb4k apabila ada penonton yang ‘lock’ borong jualannya pada malam itu. Ini bermakna wanita tersebut dapat berehat awal sedikit pada hari tersebut.

Perkongsian mengenai wanita cari rezeki jual baju bundle tersebut turut membuatkan warganet tervsik em0si. Berikut antara reaksi yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Cair betul bila makcik-makcik yang bahasakan diri mak ni”

cari rezeki jual baju 2

“Faham sangat perasaan ni…”

cari rezeki jual baju 1

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment on "[VIDEO] Reaksi Mak Cik Cari Rezeki Jual Baju Bundle Menerusi ‘Live’ Seb4k Bila Ada Penonton ‘Lock’ Borong, Kisah Mak Cik Ini Tular"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*