[Video] Alunan T4ranum Zizi Bikin Merem4ng

‘Tvtup buku Iama, buka buku baru’. Setiap kali menjelang lembaran tahun baru, pasti ramai yang bersemangat untuk merancang perubahan hidup. Seperti individu lain, Zizi Kirana juga mengharapkan keberkatan dalam memperba1ki diri untuk menjadi insan yang lebih baik.

Tak sangka Zizi Kirana merdu bertaranum dan mampu mengalunkan dengan lancar.

Namun baru-baru ini, pelantun lagu ‘Nak Ke Tak Nak’ telah mencvri perhatian ramai apabila berkongsi video dirinya sedang bertaranum. Walaupun bergeIar penyanyi dan rapper, siapa sngka rupanya wanita berusia 36 tahun ini juga mampu mengalunkan bacaan kitab suci dengan lancar sekali.

First time mengaji di kaca TV.. kelunakan sura ‘ser4k-ser4k basah’ buat ramai merem4ng.

Manis mengenakan jubah dan selendang labuh berona hijau turquoise, Zizi atau nama sebenarnya Nur Fazelah Mad Tahil berkesempatan bertaranum muncul menerusi sebuah program keagamaan yang bakal ditayangkan pada Ramadhan ini. Bukan sahaja dilihat khusyuk, malah kelunakan suaranya yang ‘ser4k-ser4k b4sah’ nyata membuatkan ramai merem4ng.

Video:

Sedap suara bila bertaranum.. siapa kita nak judge seseorang tu.

Dikongsi sejak semalam, rakaman berdurasi seminit itu turut menerima pelbagai reaksi yang p0sitif dalam kalangan netizen. Selain jatvh cinta dengan alunan suaranya ketika mengaji, mereka juga berharap agar dia selalu tampil dalam program sebegini.

Sumber : TikTok kir4na, Instagram,kd

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : https://dbongkar.com/2021/01/05/zizi-bertaranum/

Be the first to comment on "[Video] Alunan T4ranum Zizi Bikin Merem4ng"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*