Pengantin Lelaki Gementar, Cetus Tawa Teatmu

 

Biarpun di musim pandemik, namun majlis pernikahan tidak terhalang untuk diadakan. Sudah pastinya semua SOP harus dipatuhi untuk mengekang dari penularan ini terus berlaku. Bila jodoh sudah tiba, kedua keluarga bersetuju dan tiada sebarang halangan bolehlah ikatan ini terus dihalalkan.

Biarpun begitu baru-baru ini tular dengan satu video majlis pernikahan. Dalam rakaman itu kelihatan majlis pernikahan sedang berlangsung dengan hiasan serba-serbi cantik sekali. Namun apa yang mencuri perhatian ramai adalah apabila sesi akad nikah dimulakan. Selepas Tok Kadi membacakan dan bila tiba gelaran pengantin lelaki untuk mengucapkan akad nikah lain pula yang jadi.

Manakan tidak gara-gara pengantin lelaki nervous, dia terus menyahut sah tanpa menjawab akad nikah yang sepatutnya. Adoi, nampak sangat gemuruh itu ya! Berikut adalah rakaman gelagat pengantin lelaki tersebut yang telah dikongsikan semula oleh Instagram Hot FM baru-baru ini:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hot FM 🇲🇾🇲🇾🇲🇾 (@hotfm976)

Nampak pengantin lelaki nervous sangat gayanya ini! Apa-apa pun perkongsian gelagat pengantin ini telah meraih lebih 459 ribu tontonan dan 62 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian itu di ruangan komen seperti berikut:

“Adehhh zaman covid jangan main2. 20 min je slot. Hahahha”

Pengantin lelaki nervous 3

“Sampai ke tua nanti satu family bahan”

Pengantin lelaki nervous 2

“Ni mesti kes dulu selalu men kawen2…Tukang cakap sah…tu yang dok sah sah tu”

Pengantin lelaki nervous 1

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Pengantin Lelaki Gementar, Cetus Tawa Teatmu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*