Hafiz Mahamad Bagi Duit Makan Untuk ‘Rider’ FoodPanda

 

Rasanya ramai sudah mengenali dengan personaliti media sosial dan usahawan popular ini, Hafiz Mahamad dan pasangannya, Syafiqah Aina dimana mereka berdua sering sahaja menjadi inspirasi buat peminat-peminat.

121776635_187516822897706_5943204313632074627_n

 

 

Terbaharu, satu perkongsian Hafiz Mahamad di Instagram mengundang sebak ramai lagi apabila dia memuat naik satu kisah apabila bertemu dengan abang-abang Foodpanda dimana pastinya semua sudah sedar bahawa perkerjaan tersebut bukanlah mudah.

Walau bagaimanapun, apa yang membuatkan Hafiz Mahamad menerima pujian apabila dia memberikan wang buat abang-abang Foodpanda selepas bertanyakan mereka jika mereka sudah makan atau belum.

Dia yang menceritakan kisah terbabit pada mulanya hanya keluar makan bersama isteri lalu ternampak mereka berteduh dibawah pokok.

Apa yang membuatkan Hafiz Mahamad mengutarakan rasa syukurnya apabila abang-abang Foodpanda menghantar pesanan mesej kepadanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hafiz Mahamad (@hafizmahamad)

Melalui perkongsian, diruangan komen orang ramai memuji tindakan baik Hafiz Mahamad terhadap abang-abang Foodpanda dengan meninggalkan maklum balas positif.

“Allahu, sayunya hati. Dia orang hantar makanan tapi dia orang sendiri ikat perut tak makan”

Hafiz MahamadHafiz Mahamad

“Bila kita bagi sesuatu dekat orang niat untuk sedekah. Dia punya rasa tenang happy tu memang tak boleh nak describe dengan kata-kata…”

Hafiz MahamadScreenshot_608

“Terbaik abang… tak kedekut dengan rezeki sentiasa kongsi…”

Screenshot_609

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Hafiz Mahamad Bagi Duit Makan Untuk ‘Rider’ FoodPanda"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*