Stesen TV dihenttam Netizen Disebabkan Konsert Tribute Untuk Sandra

 

Konsert tribute #SandraDalamKenangan telah berlangsung dalam suasana penuh hiba dan pilu di dewan Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), malam tadi.

Bagaimanapun, tindakan pihak produksi yang menjayakan program tersebut selain menyiarkan secara langsung menerusi sebuah stesen televisyen (TV) mengundang rasa kurang senang segelintir penonton.

Menurut mereka, pihak stesen TV sepatutnya mengadakan majlis tahlil berbanding program berunsurkan nyanyian apatah lagi Allahy4rham Sandra Dianne baru sahaja menlnggal dunla Jumaat lalu.

Tinjauan komen menerusi beberapa posting di Facebook portal Astro Gempak mendapati rata-rata warganet mend4kwa program seperti itu seakan-akan terikut dengan budaya barat.

#SandraDalamKenangan: pembukaan Tribute #sandradalamkenangan oleh Juri tetap Bigstage @dayangsayangkamu pada malam ini. ..#SandraDalamKenangan#AstroGempak#BigStage2020 #DominasiBBNUNormaBaharu#ASTROsoON #dudukrumahlayanastro #stayhomestaysafe

Posted by Astro Gempak on Sunday, 13 September 2020

Tak perlu pun buat tribute ni

Macam tak hormat keluarga arw4h?

Budaya barat sangat dah ni

#SandraDalamKenangan: Demi sebuah kenyataan, yang amat menyakitkan.. aku yang tidak berdaya.. hanya berserah padaNYA.. Salam ku yang terakhir ~..#SandraDalamKenangan#AstroGempak#BigStage2020 #DominasiBBNUNormaBaharu#ASTROsoON #dudukrumahlayanastro #stayhomestaysafe

Posted by Astro Gempak on Sunday, 13 September 2020

Orang tu baru je menlnggal, korang dah terl4lak2

 

Lebih baik tunda daripada menyanyi

Naikkan rating atas kesedihan orang lain?

Walau bagaimanapun, terdapat juga beberapa individu yang mengambil pengisian program berkenaan dari sudut positif dimana itulah cara terbaik untuk ‘bercerita’ mengenai kebaikkan arw4h sepanjang hayatnya.

Korang yang bising tu, ada tak doakan untuk Sandra?

Astro akan buat bacaan Yasin?

Jangan main hent4m je!

Terdahulu, Sandra atau nama sebenarnya Alessandra Dianne Ampuria pergi menghadap Ilahi selepas enam hari dalam keadaan kritikal di Hospital Putrajaya akibat terbabit dalam kemalangan jalan raya.

Sumber : Astro Gempak

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber:https://mediabawang.net/

Be the first to comment on "Stesen TV dihenttam Netizen Disebabkan Konsert Tribute Untuk Sandra"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*