Video gurauan anak dengan ayah ini cu1t hati warganet, “Tu makan dia hahaha”..

Jika sebelum ini, laman sosial membuatkan para pengguna dapat berkongsikan moment peribadi mereka seperti juga foto-foto berkunjung ke sesuatu tempat. Namun kini tidak lagi, ini kerana orang ramai dapat menggunakan platform itu untuk berkongsikan saat-saat menghiburkan diri mereka dan orang lain.

Malah, ada yang menggunakan laman sosial sebagai tempat mereka berniaga atau berkomunikasi dengan lebih mudah dengan orang ramai tidak kira dimana jua. Kecanggihan zaman kini nampaknya memberikan pelbagai manfaat buat netizen.

Dalam pada masa yang sama, warganet juga dapat melihat video gelagat lucu sesiapa sahaja dimana apa yang menarik perhatian pasti ramai yang berkongsi sekali gus menjadi tular dilaman sosial. Begitu jugalah, gelagat gurauan seorang perempuan dengan ayahnya ini yang berjaya mencuit hati warganet.

Video gelagat gurauan ayah dan anaknya ini cuit hati ramai

Menerusi perkongsian dilaman Instagram Hot FM, kelihatan seorang perempuan yang menggunakan aplikasi Tiktok merakam cara duduknya apabila ayahnya menyuruh untuk dia duduk seperti seorang wanita namun diakhir video lain pula yang jadi apabila orang ramai terhibur dengan reaksi ayahnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tengok sampai habis! Ayah dia dah lama geram tu hahahahha 🤣🤣 Tiktok : reddishanis

A post shared by Hot FM (@hotfm976) on

Walau bagaimanapun, gelagat sempoi individu tersebut bersama ayahnya membuatkan orang terhibur selain diruangan komen, ramai meninggalkan pelbagai reaksi lucu. Perkongsian video gurauan berkenaan ternyata turut meraih lebih 200,000 tontonan.

Reaksi Netizen

video tiktok

video tiktok

video tiktok

video tiktok

video tiktok

video tiktok

video tiktok

Screenshot_53

Screenshot_54

video tiktok

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Video gurauan anak dengan ayah ini cu1t hati warganet, “Tu makan dia hahaha”.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*