Aksi Pel1k Kucing Dalam Video Solekan Timbulkan Persoalan, Adakah Kucing Itu Ment4l?

Dengan perkembangan industri kecantikan seiring dengan perkembangan media digital, video solekan adalah salah satu kandungan digital yang paling banyak dikongsikan di internet.

Kebanyakkan individu merakam video tutorial solekan mereka di rumah sendiri sama ada untuk Youtube mahupun TikTok.

Dengan bantuan kesan khas dan muzik latar, pengguna menjadi semakin kreatif dalam penghasilan video, seperti juga yang dipamerkan seorang wanita ini.

Dalam video yang tular, seorang wanita warga China menunjukkan dem0ntrasi bagaimana dia menyolek diri, sambil lagu Boombayah oleh Blackpink bermain di belakang.

Namun sedang dia sibuk bersolek di hadapan kamera, gelagat kucing peliharaannya di belakang pula yang mencvri perhatian.

Apa yang mengundang rasa lucu adalah aksi pelik kucing tersebut yang ternampak dirinya di dalam cermin dan mula bergerak ke kiri ke kanan tidak henti-henti.

Pada mulanya netizen menyangka video tersebut adalah klip yang diulang-ulang, sebelum menyedari wanita tersebut melakukan solekannya dari mula hingga akhir dengan kucing tersebut di latar belakang.

Malah setelah wanita tersebut hampir habis bersolek kucing tersebut masih melakukan aksi pelik yang sama, membuat ramai garu kepala dan geli hati.

Kucing sentiasa sahaja mencuri spotlight dari orang lain, lihat sahaja perkongsian di bawah ini.

Sumber : HCL

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: www.applehijau.bbn.m

Be the first to comment on "Aksi Pel1k Kucing Dalam Video Solekan Timbulkan Persoalan, Adakah Kucing Itu Ment4l?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*