TuIar Mira Filzah Dah Jumpa Seseorang, Caprice Merajuk, Ini Komen Mira

Perwatakan selebriti popular, Mira Filzah yang berhijab serta jarang terpalit kontr0versi menyebabkan ramai peminat drama tempatan menyukainya.

Kisah mengenai pelakon Sweet Dreams ini pasti menjadi perhatian ramai dan sejak semalam juga tular mengenainya yang dikatakan sudah berjumpa ‘seseorang’ dan diIaporkan sedang berkawan malah dalam proses mengenali hati budi. Perkara ini juga diakui sendiri Mira Filzah.

Mira Filzah merupakan diantara selebriti yang acap kali dikaitkan dengan jejaka popular tanah air namun ‘seseorang’ yang dimaksudkan juga difahamkan bukan dari industri hiburan.

Pelakon popular ini bagaimanapun tidak berkongsi lebih lanjut dan dalam pada itu meminta mendoakan yang terbaik buatnya.

Bagaimanapun, berita pengacara terkenal Mira Filzah yang kini dikatakan sudah jumpa ‘seseorang’ turut menjadi perhatian penyanyi rap dan usahawan, Caprice.

Mereka berdua juga pernah hang@t diperkatakan menerusi gandingan dalam muzik video lagu Baby Sayang. Manakala beberapa perkongsiannya mengenai Mira Filzah dilaman Instagram turut membuatkan netizen mendoakan Mira Filzah dan Caprice.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Rindu…………… buat music video lah. Badboii Season II starts shooting hujung bulan. ❤

Siaran dikongsi oleh Caprice (@capriceofficial) pada

Namun begitu, lucunya pula seloroh Caprice tidak mahu pulang ke Malaysia selepas tular mengenai Mira Filzah tersebut. Caprice kini difahamkan sedang menunaikan ibadah umrah.

Kapsyen Caprice buat Mira Filzah jadi perhatian

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dengar kabar mira dah ade boyfriend? K, abg tak nak balik Malaysia. 💔

Siaran dikongsi oleh Caprice (@capriceofficial) pada

“Dengar kabar Mira dah ade boyfriend?K, abang tak nak balik Malaysia” tulisnya.

Tidak disangkakan, kapsyen Caprice tersebut membuatkan dia menerima komen pendek daripada Mira Filzah di posting terbarunya itu. Ternyata komen Mira Filzah juga meraih perhatian pengikut dan peminat.

Apatah lagi, komen Mira Filzah juga dibalas Caprice menyebabkan netizen turut meninggaIkan maklum balas dengan pelbagai spekuIasi.

Maksudnya…

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber :HCL via KLPRESS

Be the first to comment on "TuIar Mira Filzah Dah Jumpa Seseorang, Caprice Merajuk, Ini Komen Mira"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*