“Saya Tinggalkan Baju Yang Dah Dipakai Di Dalam Plastik Agar Baunya Tidak Hilang” Fazley Yaakob Kongsi Video Anak Bongsunya Bikin Ramai Sebak

Dato’ Ahmad Fadzli bin Yaakob atau lebih dikenali sebagai Fazley Yaakob atau Fazley (lahir 18 April 1978) sahaja, ialah seorang penyanyi dan pelakon yang berasal dari Malaysia. Beliau juga merupakan seorang tukang masak tersohor di Malaysia.

Pada tahun 2006, Fazley telah menikahi Azrene Soraya Abdul Aziz. Mereka dikurniakan 4 orang anak. Beliau juga dikategorikan sebagai seornag bapa misali kerana anak-anak semua rapat dengan beliau, tapi yang paling bongsu dan jug anak perempuan tunggal iaitu Ellie sangat rapat dengan beliau.

Terbaru beliau telah memuatnaik video anak bongsunya Ellie yang kini berada di luar negara bersama ibu dan juga anak sulungnya Piyash atas urusan kerja. Beliau dikatakan baru sahaja pulang dari luar negara kerana urusan kerja dan menjaga lagi 2 orang anaknya yang berada di Malaysia. Video yang dikongsi menerima pelbagai respon dari netizen.

VIDEO:

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Anak bongsu saya @elliefazley masih di luar negara dengan abang sulong dia @fariedzfazley dengan mama dia @azrene_ahmad Saya balik dulu sebab ada kerja dan untuk bersama dengan @fieradzfazley dan @fierudzfazley dua orang lagi anak lelaki saya tak ikut. . Tapi yang sebak tu, ellie tiap2 hari akan cari saya walaupun dia happy je kat sana. So apa saya buat, saya tinggalkan baju yang saya dah pakai untuk ellie. Saya letak dalam plastik supaya bau saya tak hilang dari baju tu. Ellie akan tiba2 menangis bila ingat Dida dia, so mama dia bagi lah ellie baju saua untuk dia peluk. Sampai tidur dia masih peluk baju saya tau! Sedih and sebak pulak tengok kan? Kasih sayang seorang anak perempuan terhadap ayah dia.m memang macam tu ke? 😭😭😭

Siaran dikongsi oleh Dato’ Fazley Yaakob (@fazleyyaakob) pada

KOMEN NETIZEN:

“I’m sad too..”

“cian nye ellie..”

“Kembit nya dgn Dida dia..trharu jg rasa..”

“anak dida sangat ni..”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber : Instagram @fazleyyaakob Via KL PRESS

Be the first to comment on "“Saya Tinggalkan Baju Yang Dah Dipakai Di Dalam Plastik Agar Baunya Tidak Hilang” Fazley Yaakob Kongsi Video Anak Bongsunya Bikin Ramai Sebak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*