Datin Almy Nadia Dedah Wajah Dan Nama Anak Keempat, Usia Sebulan Berat 4kg

Isteri kepada aktor Datuk Fizz Fairuz iaitu Datin Almy Nadia berkongsi mengenai anak keempatnya yang dilahirkan 8 Disember lalu, Nur Afrina Aisyah.

Sambil mendedahkan nama puteri bongsunya itu kepada peminat, Almy yang juga pelakon itu turut bersyukur atas perkembangan positif puteri kesayangannya itu.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siaran dikongsi oleh FizzAlmy (@almynadiaofficial)

“Nur afrina aisyah nama diberi. Puteri nombor empat.

“Lahirnya 37 minggu seberat 2.7kg. Syukur alhamdulillah. Sihat cukup sifat syukur sangat-sangat, alhamdulillah.

“Cukup 1 bulan berat sudah 4kg. Bulan ni 8/2 cukup usia 2 bulan. Kita tunggu berapa berat dia,” tulis Almy menerusi satu perkongsian yang dibuat di Instagram.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siaran dikongsi oleh FizzAlmy (@almynadiaofficial)

Sambil ramai yang memuji kecomelan bayinya itu, peminat dan rakan artis turut menitipkan doa yang balk-balk buat Almy sekeluarga menerusi ruangan komen di hantaran sama.

Sekadar info, Almy Nadia dan Fizz mendirikan rumah tangga pada 26 April 2014 dan mereka turut dikurniakan tiga cahaya mata perempuan iaitu Afrina Arianna, Afrina Aurora dan Afrina Ayra.

Almy sebelum ini pernah mengalami dua kali kegugur4n dalam tempoh beberapa bulan pada pertengahan tahun 2020 lalu.

Sumber : MH

“Sentiasa Ada Dengan Mama Dalam Bilik Bersalin, Dari Check In Sampailah…” – Datin Almy Nadia Terharu

Pelakon, Datin Almy Nadia meluahkan rasa terharu dan syukur atas sikap suami, Datuk Fizz Fairuz yang setia di sisinya sepanjang proses bersalin cahaya mata ke empat mereka.

Kongsi Almy di Instagram, dia menyifatkan Fizz sebagai suami yang baik kerana banyak membantu dirinya sepanjang fasa keh4milan.

Malah jelasnya lagi, komitmen itu sudah dilakukan sejak melahirkan cahaya mata yang pertama.

“Sayang @fizzfairuzofficial terima kasih sayang sebab berada dengan mama sepanjang kelahiran anak kita dari anak pertama sampai keempat.

“Sayang sentiasa ada dengan mama dalam bilik bersalin, dari check in sampailah beranak settle, sayang tetap ada di sisi mama.

“Terima kasih sayang sebab teman mama dalam bilik bersalin, sambil urut kaki sampai tutup muka ngan mask sebab dah ngantok, Thank you love,” tulisnya.

Sekadar informasi, Almy mendirikan rumah tangga bersama Fizz atau nama sebenarnya Fairuz Zainal Abidin pada 26 April 2014.

Pasangan ini turut dikurniakan tiga orang cahaya mata bernama Nur Afrina Arianna, 5, Nurr Afrina Aurora, 4, Nur Afrina Ayra, 2 dan mempunyai seorang anak angkat, Nur Afrina Darwisyah, 11.

Sumber : MH

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://transformasi.pw

Be the first to comment on "Datin Almy Nadia Dedah Wajah Dan Nama Anak Keempat, Usia Sebulan Berat 4kg"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*