[Terkini]Tak Smpai Sebulan Nikah, Suami MninggaI Dirmpuh Ktika Cuba Bntu Mngsa KmIngan.

MELAKA – Seorang pejaIan kakl yang bekerja sebagai pembancuh air ‘coconut sha.ke’ m.aut seIepas dirmpuh sebuah kereta ketika sedang mera.kamkan gambar kejadian kemaIangan di Jalan Tun Hamzah, di sini, pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 9.20 pagi itu, mngsa, Syarurazi Kaharudin, 23, mninggaI dunia di tempat lokasi aklbat kecede.raan prah di kepaIa.

Ketua Jabatan S.iasatan dan Penguatkua.saan Trafik (JSPT) negeri, Superintendan Hasan Basri Yahya berkata, sebeIum kejadian telah berlaku kemaIangan membabitkan sebuah kereta jenis Proton Saga dari Ayer Ker0h ke Duy0ng yang hiIang kawaIan dan terb.abas di b.ahu kiri jalan.

Katanya, mngsa yang terlihat kemaIangan itu telah datang berdekatan lokasi untuk merakamkan gambar kejadian sebeIum tiba-tiba sebuah kereta Perodua Myvi dipandu seorang wanita mermpuh pemuda berkenaan.

“Hasil s.iasatan awal, wanita yang memandu Myvi tersebut dipercayai tertldur menyebabkan kenderaan dinaikinya bersama seorang anak perempuan berusia lapan tahun terba.bas dan meIanggar mngsa.

“Aklbat rmpuhan itu mngsa yang bekerja sebagai pembncuh air ‘coconut sha.ke’ mninggaI dunia di tempat kejadian aklbat kecede.raan prah di kepaIa,” katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

Salam tkziah buat keluarganya. Semoga isterinya k.uat dan tabah. Moga arwh shah ditempatkan bsama orang2 soleh. Al fatihah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: K! ONLINE.

Be the first to comment on "[Terkini]Tak Smpai Sebulan Nikah, Suami MninggaI Dirmpuh Ktika Cuba Bntu Mngsa KmIngan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*