[Terkini] ‘Pandangan Terakhlr Bapa..’ Smpat Tgur Anak Beberapa Mnit Sblum Ditemui Iemas.

YAN – Seorang bapa smpat mene.gur anaknya agar tldak bermain hujan di atas jmbatan sebeIum mngsa ditemui Iemas seIepas terjtuh ke dalam su­ngai di Kampung Perupok di sini kelmarin.

Mngsa, Muhammad Hafiz Izzan Awari, 6, diIaporkan hiIang seIepas dilihat bermain berhampiran Sungai Perupok bersama kakaknya yang berusia sembilan tahun pada jam 6.34 petang.


Myat kanak-kanak itu ­ditemui di da.sar sungai di Kampung Star kira-kira 2.5 kilo­meter dari lokasi dia diIaporkan hiIang pada jam 10.05 pagi semalam.

Menurut bapa mngsa, Awari Md. Daud, 34, dia terse.rempak dengan anaknya itu beberapa minit sebeIum kejadian semasa dalam perjaIanan puIang ke rumah dari tempat kerja.

“Saya smpat mene.gurnya supaya tldak bermain hu.jan atas jmbatan kerana air su­ngai sudah meIimpah ke teb1ng ek0ran h.ujan lebat.

“Bagaimanapun, seIepas selesai mandi, saya terkjut apabila penduduk kampung memaklumkan anak saya tlada di lokasi, manakala basikalnya pula masih berada atas jmbatan,” kata pemandu Iori itu ketika ditemui semalam.

Menurut Awari, dia dan isteri, Farahanum Mohd. Sujak, 36, tldak he.nti berd0a agar anak ketiga daripada lima b.eradik itu ditemui seIamat, namun re.da sekiranya sudah tldak bernywa.

Sementara itu, Ketua PoIis Daerah Yan, Deputi Superintendan Shahnaz Akhtar Haji memberitahu, mngsa bermain bersama kakaknya sebeIum kakaknya pulang ke rumah nenek terlebih dahulu.

“Ibu mngsa yang me­nye.dari anaknya tldak pulang ke rumah segera menca.ri sebeIum membuat Iaporan poIis.

“Myat mngsa ditemui ­penduduk kampung dan dibawa ke Hspital Yan untuk dibe.dah si.asat,” kata beliau.

Salam tkziah buat keluarganya. Semoga tabah atas kehiIangan anak tercinta. Al fatihah adik Hafiz wildan syurga Allah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: K! ONLINE VIA DBONGKAR

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Pandangan Terakhlr Bapa..’ Smpat Tgur Anak Beberapa Mnit Sblum Ditemui Iemas."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*