Lelaki Dengan Wanita Berb1kini Atas Kapal, Netizen Tanya – “Harith Iskander ke tu?”

Tidak dinaf1kan, pelawak dan pengacara Harith Iskander lant4ng bersuara di media sosial selain turut menjayakan segmen “What’s Going On Malaysia” bersama tetamu jemputan bagi mengvpas pelbagai isu semasa.

Bagaimanapun baru-baru ini, terdapat seorang warganet di laman Twitter @therealzahrin memuat naik satu video memaparkan seorang lelaki mirip pelawak berusia 55 tahun itu.

Harith Iskander, awak ke tu?

Rakaman video berdurasi 21 saat itu memperlihatkan personaliti media sosial, Nadira Isaac yang mengenakan pakaian seperti bik1ni sedang ‘berp0sing’ sambil menggunakan sebuah krim produk.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ⚜️ TROIEKA ⚜️ (@nadiraisaac)

Berdasarkan laporan portal Cari Forum, ada yang berkata Harith sedang bercuti dengan isterinya Dr Jezamine Lim Iskander dan mungkin tidak sengaja termasuk dalam video wanita seks1 berkenaan.

Menerusi pemerhatian di laman Instagram Harith atau nama penuhnya Harith Iskander Musa, terdapat juga foto dirinya bersama isteri yang dilihat seperti atas kapal sama.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Harith Iskander™️ (@harithiskander)

Seperti biasa, c1apan tersebut menerima pelbagai reaksi netizen. Ada yang melakukan sind1ran, malah tidak kurang segelintir individu musyk1l apa manusia yang din0bat paling kel4kar di dunia itu berada di lokasi berkenaan.

Takde masalah pun kalau cuti bersama pasangan masing-masing, bukannya berdua kan! Warganet ni memang laju buat spekulas1, ada sahaja yang tak kena di mata…

 

Sumber: Twitter @therealzahrin , Cari Forum , Instagram Harith Iskander & Nadira Isaac

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment on "Lelaki Dengan Wanita Berb1kini Atas Kapal, Netizen Tanya – “Harith Iskander ke tu?”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*