[Terkini]’Hny 2 Bulan Allah Pnjamkan Hainies..’Anak MninggaI Aklbat GlGl Graham Tmbuh.

Kuantan : Pasangan suami isteri ini diuj1 dengan pemerg1an anak sulung tersayang yang baru berusia 2 bulan yang diberi nama Nur Ruhainies Shafyna Binti Abdul Rahman.

Kisah du.ka anak syurga ini dikongsi oleh bapanya sendiri Abdul Rahman melalui laman facebooknya agar mendoakan kesejahteraan arwh anak syurga mereka Nur Ruhainies Shafyna.

” Assalamualaikum buat semua sahabat2 saya, anak saya telah puIang kerahmatuIIah pada 2.11.2021.

Aklbat penda.rahan dalam 0tak yang disebabkan dari saklt gi.gi gera.ham yang tumbuh, kalu ikutkan bay1 2 bulan lebih tldak sepatutnya tumbuh gi.gi g.eraham.

Tetapi di sebabkan dia seorang anak yang istimewa g.igi garham dia telah pun tumbuh 3 batang dan gigi hadapan tumbuh juga.

Aklbat dari gi.ginya tumbuh anaknya mena.ngis dengan sangat dah.syat dan tldak terkawaI sehingga mengaklbatkan berlaku penda.rahan dalam 0tak.

Dan ini menyebabkan anak sulungnya itu disahkan mninggaI dunia ,Yang maha esa lebih sayangkan Nur Ruhainies Shafyna binti Abdul Rahman, moga en Abdul Rahman dan isterinya Puan Syazana Ramli tabah dengan du.gaan yang amat berat ini.

Sama sama kita doakan anak syurga mereka baby Nur Ruhainies Shafyna tenang disana dan menanti ayah dan ibunya disana.

Ramai yang slmpati dengan keluarga ini sungguh tak disangka apa yang berlaku itu dijadikan sebab anak syurga mereka mninggaI dunia moga mereka terus diberi ketabahan untuk mene.mpuhi hari hari mendatang tnpa anak mereka disisi. Al fatihah.

Sumber: fb Abdul Rahman.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber :Dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini]’Hny 2 Bulan Allah Pnjamkan Hainies..’Anak MninggaI Aklbat GlGl Graham Tmbuh."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*