Tipvlah Kalau Sya Tk Rsa S4kit.. ‘Update’ Rawatan Yang Diterima -‘ Elyana Syukur Dig4ntikan Rasa Bahagia

Penyanyi Elyana mengucapkan terima kasih buat semua yang tidak putus mendoakan kesembuhan dan menitipkan ucapan yang baik-baik buatnya.

Jelas Elyana meski sedang berdepan ujian peny4kit, namun dia bersyukur kerana sekurang-kurangnya dia dikurniakan kebahagiaan di dalam diri.

“Terima kasih kepada semua yang sudi mendoakan dan beri kata-kata semangat buat saya terus tersenyum.

“Tipulah kalau saya tak rasa sakit.. tapi saya tetap bersyukur kerana Allah SWT beri saya sakit dan gantikan kebahagian dalam jiwa saya.

“Semoga semangat ini terus memberi manfaat untuk mereka yang sedang sakit. Its ok… fake it untill you make it! Hadapi Dengan Senyuman,” tulisnya menerusi hantaran terkini di Instagram.

Sementara itu menerusi plaform sama, penyanyi yang popular menerusi lagu Niat dan Ironi itu turut berkongsi rawatan terkini yang diterimanya.

“Alhamdulillah… Selesai chemo yang ke 3. Hari ni result d4rah saya. D4rah putih rendah 2.0.

“Jadi kena cvcuk pulak energy bososter kat perut. Apa apa pun..keep fighting ok!,” tulis Elyana.

Sejak 10 tahun lalu, Elyana menghidap k4nser limfom4 tahap empat dan pertama kali dia mend3dahkan mengenai p3nyakit yang dialaminya itu sejurus konsert Gegar Vaganza musim keempat yang disertainya.

Sumber:MH via sinetronmalaya

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Tipvlah Kalau Sya Tk Rsa S4kit.. ‘Update’ Rawatan Yang Diterima -‘ Elyana Syukur Dig4ntikan Rasa Bahagia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*