[Terkini] Ustaz Zaki Ya mningg̷al duni̷a, ” perginya insan penuh Ketinggian ilmunya agamanya ” (5Gmbr)

Kota Bharu : Mantan Pengarah Darusyifa Kelantan untuk tahun 2009 – 2020 men1nggal dun1a semalam di Pasir Tumbuh Kelantan.

Sebak tulisan insan insan yang mengenali arw4h Ustaz Zaki Ya yang dianggap mereka seorang yang sangat disenangi ramai penuh ilmu agama.

Alfatihah kepada Guruku, Ustaz Zaki ,yang baru memghembuskan nafas diPusat Rawatan Terapi Syarie, Baitul Hikmah,Pasir Tumbuh pada pukul 5.30 petang semalam.

Seorang insan yang mempunyai Ketinggian ilmu dan akhlak sangat pemurah serta tidak lokek ilmunya, Tegas kepada segala anasir anasir gangguan -Mohd Rosli Awang Noh.

Kepada ex warga smka kerian Dukacita dimaklumkan bahawa Ustaz Zaki Ya telah men1nggal petang semalam dikhabarkan kerana ser4ngan j4ntung.

Sama-sama kita sedekahkan surah Al-Fatihah buat Allahyarham. Semoga Ustaz Zaki dalam rahmat dan kasih sayang Allah SWT -Zahiruddin Othman.

Ya ALLAH.. ampunkanlah dosanya, limpahkan rahmat kepadanya, selamatkan dia dan ampunkan kesalahannya. Muliakan kedudukannya, luaskan tempat tinggalnya, mandikan dia dengan air salji dan air sejuk.

Bersihkannya daripada kekotoran d0sanya sebagaimana dibersihkan pakaian yang putih dari segala kek0toran.

Dan gantikan rumahnya dengan rumah yang lebih baik dan pasangan yang lebih baik.

Masukkan dia ke dalam syurga dan lindungilah dia daripada azab kubur dan ujiannya serta jauhkan dia dari azab neraka. – Al fatihah.

sumbER:mediatular

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "[Terkini] Ustaz Zaki Ya mningg̷al duni̷a, ” perginya insan penuh Ketinggian ilmunya agamanya ” (5Gmbr)"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*