[Terkini] Anak B0ngsu Mamat Khalid Tak Smpat Jumpa Arwh Bapa Buat Kali Ter̷akhir.

Kuala Lumpur: Anak bongsu Allahyrham Mamat Khalid dikenali Ann Khalid menerima perkhabaran du.ka mengenai pemerg1an bapanya menerusi platform media sosi4l, Sabtu lalu.

Isteri Allahyrham, Hasmah Hassan berkata, anak bongsunya yang mesra dengan panggilan Baby itu kini belajar di Iuar negara serta masih memerIukan ruang dan masa kerana tldak dapat puIang berjumpa bapanya buat kali terakhir.

“Baby paling berdu.ka dan terke.san kerana tldak dapat pulang berjumpa arwh buat kali terakhir. Malah, dia juga tahu papanya sudah tlada menerusi media sosi4l. Teknologi ketika ini terlalu pantas, apatah lagi media sosi4l.

“Semuanya berlaku sekeIip mata dan terlalu pantas, kami di sini beIum sempat untuk memaklumkan kepada Baby kerana menguruskan Abang (Mamat Khalid).

“Itu yang membuatkan dia terlalu raIat dan masih memerIukan ruang dan sedikit masa. Baby juga merancang untuk puIang menzi.arahi pus.ara, namun dalam pr0ses untuk menguruskan semuanya.

“Arwh menyimpan segunung harapan buat Baby, jadi walau apa pun terjadi dia perlu untuk meneruskan impian Abang,” katanya kepada Harian Metro.

Ann atau nama sebenarnya Nur Hassanah Mohamad kini meIanjutkan pelajaran dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Ekonomi Perniagaan, Universiti Of East Anglia, N0rwich, England.

TerdahuIu, pengarah tersohor itu reb.ah selepas bermain keyb0ard di kafe miliknya Sarang Art Hub, Tnjung Malim dan menghmbuskan nfas terakhlr aklbat sera.ngan jntung dalam perjaIanan ke Hspital Slim River, Perak, jam 12.30 tengah Sabtu lalu.

Allahyrham mendirikan rumah tan.gga dengan Hasmah Hassan pada 12 April 1987.

Pasangan itu dikurniakan lima cahaya mata iaitu Mohd Khalid Zaffa, Nor Sara, Mohd Khalid Adam, Mohd Khalid Amen dan Nur Hassanah.

Sumber: hm via dbongkar

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "[Terkini] Anak B0ngsu Mamat Khalid Tak Smpat Jumpa Arwh Bapa Buat Kali Ter̷akhir."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*