“Tak perlu minta izin, tkde tr4demark” – Netlzen Puj! Che Nom Tk Kdek𝚞t, Hal4lkn Orng Guna Resipi Utk Berniaga

Selain Khairul Aming, Danish Harraz dan Azie Kitchen, nama Che Nom juga tak kurang hbatnya. Utk korang yng tak tahu, Che Nom adalah seorang Y0uTuber yang sering k0ngsikan resipi dan tips utk buat mk𝚊nan lgi sdap tau.

Min pun bnyk jugak guna resipi Che Nom ni…

Ekoran k0ntr0versi melibatkn ibu Neelofa, Noor Kartini berkenaan nama ‘Daging Harlmau Menangls’ yang mhu di tr𝚊demark kn, ramai yang mngelմh krAna dngn keadaan ekonomi skarang, smua orng pun nak mula berniaga dan bkan mudah nak brsaing dengan orng yang memang dah ada nma ni.

Oleh krana ini, Che Nom sebentar tdi telah muat naik ciapan di Twitter mengatakan ssiapa yng nk guna resipi dia untuk berniaga, boleh je guna dan tak perlu pun minta h4lal atau minta izin.

Tak cukup dngan itu, Che Nom juga trut mmberikan izin utk orng mengambil gambar resipinya utk dijadikan banner atau sticker. Wahh, trbaiklah Che Nom.

 

 

Disbbkan ciapannya itu, nama Che Nom tlh trending di Twitter dan rata-ratanya semua memujl sik4p Che Nom yang tak kdekUt langsung ni!

Alhamdulillah, murah rzeki Che Nom ni tol0ng orng yang tengah sus𝗮h skarang, so kita pn support lah jgak Che Nom dngan subscribe YouTube dia okay?

Sumber:lobakmerah

Be the first to comment on "“Tak perlu minta izin, tkde tr4demark” – Netlzen Puj! Che Nom Tk Kdek𝚞t, Hal4lkn Orng Guna Resipi Utk Berniaga"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*