PlLU, Suami Isteri M4ut Dir3mpuh Kret̷a Slep̷as Pulang Dari Majlis Tahliil

SUNGAI PETANI – Pas4ngan suami isteri w4rga ema.s yang baru shaja pulang dari majlis tahliil keluarga di Kepala B4tas, Pulau Pinang m̷a̷a̷aut slepas m0t0sikal ditunggangi mereka dir33mpuh sebu̷a̷ah kend3raan.

K3tika kej4di̷an, m4ngsa Mt K̷assim Mt Is̷a, 61, d̷an ist3ri Aziz̷ah Mohamad, 60, difahamkan dalam perjalanan pulang ke rum̷ah mer3ka di Taman Sri Gedung, Sungai P3tani.

Kej̷4dian b3rlaku kira-kira jam 8.30 mlm pd Selasa di Kil0m3ter 65.5 Jalan Al0r Setar-Butterw0rth, Padang Temusu, dekat sini.

Ketua P0lis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Adzli Abu Shah berkata kedua-dua m4ngsa yang menunggang mot0sikal jenis Honda EX5 diprcayai berh3nti di satu persimp̷4ngan jln.

Bgaimanapun, sebuah kend3raan utiliti sukan (SUV) yang datang dari arah sma g̷agal m3ngel̷ak l̷alu mer3mpuh m0t0sikal yang ditunggang m4ngsa.

Ak!bat remp̷a̷a̷ahan ku̷at itu, kdua-dua m4ngsa terc4mpak ke ̷atas jln.

Pd masa sama, dua buah kereta jenis T0y0ta Vi0s dan Pr0t0n Iswara yang dtng dari arah bertent4ngan g4gal meng3lak dan mel4ngg̷a̷ar kdua-dua m4ngsa yng trb4ring di ats jln.

Menurut Adzli, akiibat pelangg4ran itu, m4ngsa Mt Kassim Mt Isa m4ut di tempat kej4dian manakala isterinya yang ced3ra p4rah dikejarkan ke H0spital Sultan Abdul Halim (HSAH) sebelum dis4hkan meningg4l dunia ketika menerima raw4tan di Jabatan Kecem4s̷an h0spit̷al berkenaan.

M4yat m4ngs̷a dih̷antar ke Uniit F0rensik HSAH untuk pr0ses bed4h slas̷at.

Ke.s disi4sat mengikut $eksyen 41(1) Akta Peng4ngkutan Jalan (APJ) 1987.

Kredit: wowberita sumber: My sumber maya

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "PlLU, Suami Isteri M4ut Dir3mpuh Kret̷a Slep̷as Pulang Dari Majlis Tahliil"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*